Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 12 Pro Max har ett mindre batteri än sin föregångare

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iPhone 12 Pro Max är större och bättre men batteritiden verkar bli detsamma som föregångaren.

Läs hela artikeln här

Är det här man drar till med nåt om att det inte är storleken som räknas utan hur man använder den?

  • Superhjälte
  • 2020-10-22 08:05

Batteriet lär inte vara något problem. Har mellan 30 och 50 % batteri kvar på min 11 Pro Max när jag går och lägger mig på kvällen.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-10-22 08:35

Ni kanske borde editera rubrik och artikel en aning, både iPhone 12 och iPhone 12 Pro har också mindre batteri än sina föregångare. Inget som är unikt för 12 Pro Max.

Ping @Marcus Larsson

Ursprungligen av zinned:

Ni kanske borde editera rubrik och artikel en aning, både iPhone 12 och iPhone 12 Pro har också mindre batteri än sina föregångare. Inget som är unikt för 12 Pro Max.

Ping @Marcus Larsson

Just när den artikeln skrevs så var det bara den informationen som fanns tillgänglig för mig. Det finns nyare artiklar som tar upp batteritid men källorna till artiklarna finns alltid under texten.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-10-22 10:06
Ursprungligen av Marcus Larsson:

Just när den artikeln skrevs så var det bara den informationen som fanns tillgänglig för mig. Det finns nyare artiklar som tar upp batteritid men källorna till artiklarna finns alltid under texten.

Ok Det är iaf så, alla batterier i de nya telefonerna har fått på pappret sämre batteri.

Ursprungligen av zinned:

Ok Det är iaf så, alla batterier i de nya telefonerna har fått på pappret sämre batteri.

Tack för infon ska se till att göra en sammanställning av specifikationerna längre fram när Mini och Pro Max närmar sig

1
Bevaka tråden