Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Epic Games ansökan om Fortnite verkar avslås

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Epic Games ansökte nyligen om att få tillbaka Fortnite till App Store i väntan på rättegången och under gårdagen hölls en förhandling kring just detta. Även om inget slutgiltigt svar kom från domaren så lät det inte positivt för Epic Games.

Läs hela artikeln här

Börjar det märkas i Epics plånbok att de inte finns på App Store längre ?

Ursprungligen av Mrkhaglund:

Börjar det märkas i Epics plånbok att de inte finns på App Store längre ?

Haha det känns nästan som det faktiskt

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-29 12:11
Ursprungligen av Mrkhaglund:

Börjar det märkas i Epics plånbok att de inte finns på App Store längre ?

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Haha det känns nästan som det faktiskt

...som jag har sagt hela tiden, när många andra talade emot och tjatade om Tencent.

Tencent eller någon annan, det spelar ingen roll. Det enda fokuset är att tjäna pengar, inte driva processer i försök att vara snälla mot users och inte försök till att samla godhetspoäng i form av att agera någon slags David mot Goliat. Tappar man massa intäkt så är det illa, Tencent eller ej.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2020-09-29 15:38

Jag tror inte att Epic egentligen var beredda på den väldigt hårda reaktionen från både Apple och Google när de försökte runda betalningsreglerna.
Nu har det väl mer övergått i att de inte vill pudla och visa sig svaga. Men i slutändan tror jag att Epic är tvungna att ge sig om de vill tjäna pengar, vilket alltid är slutmålet för alla företag.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-30 08:29
Ursprungligen av Gunnar B:

Jag tror inte att Epic egentligen var beredda på den väldigt hårda reaktionen från både Apple och Google när de försökte runda betalningsreglerna.
Nu har det väl mer övergått i att de inte vill pudla och visa sig svaga. Men i slutändan tror jag att Epic är tvungna att ge sig om de vill tjäna pengar, vilket alltid är slutmålet för alla företag.

Exakt detta, självklart.

1
Bevaka tråden