Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: MX Anywhere 3 är musen vi har med oss överallt

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Logitech lanserar idag deras senaste mus MX Anywhere 3 som både är liten och enkel att ha med sig, men hur bra är den?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2020-09-22 21:45

Jag har MX Anywhere 2 och den har hängt med i väskan i många år. Trean verkar inte ha särskilt mycket nytt. Men för den som inte har någon alls kan jag starkt rekommendera den. Bästa portabla musen jag ägt!

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2020-09-23 07:54
Ursprungligen av Redaktionen:

Logitech lanserar idag deras senaste mus MX Anywhere 3 som både är liten och enkel att ha med sig, men hur bra är den?

Läs hela artikeln här

Visa rumpan!

Blir så uppspelt av mössrecensioner att jag inte läste ordentligt, nu ser jag att ni nämnde en knapp.

Sammanfattningsvis:
Mac version: USB-C laddsladd, BT, en färg, ingen Unifyingdongel 999kr.
PC version: USB-A laddsladd, BT, tre färger, Unifyingdongel medföljer 999kr.

Det gör valet superenkelt enligt mig, jag väljer den med dongel för att (ev) kunna ansluta den utan BT.

Och dongeln fungerar dessutom rakt av på mac. Min stora MX Master av första modell hade under äldre mjukvaruversioner* en förmåga att tappa kontakten flera gånger om dagen (man fick då antingen stänga av/på eller "växla" mellan de de tre kanalerna). Funkade bättre att ha dongeln ikopplad parallellt.

*Fungerar bra nu även om problemet någon enstaka gång under veckan kan återkomma

1
Bevaka tråden