Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

YouTube: 4K-stöd på Apple TV kommer snart

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Saknar du att titta på högupplöst material på YouTube via din Apple TV 4K? Väntan är snart över då YouTube nu har bekräftat att det är på ingång.

Läs hela artikeln här

Bra nyhet. Jag är nöjd med min Apple TV rent generellt. Fast de säljer rätt få enheter:
https://macdailynews.com/2020/09/02/strategy-...

Så man undrar hur de långsiktigt kommer lägga upp sin strategi. Särskilt som Google släpper en mediaspelare som blir billig med fjärrkontroll inom kort:
https://swedroid.se/bilder-pa-fjarrkontrollen...

Apple HomePod och Apple TV boxen är väl antagligen Apples hårdvara som säljer sämst?

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-09-19 12:50

Finns det uppgifter om hur Apple och Youtube kommit överens, vilket codec blev det, vem fick bita i det sura äpplet?

Ursprungligen av Gäddnos:

Finns det uppgifter om hur Apple och Youtube kommit överens, vilket codec blev det, vem fick bita i det sura äpplet?

Nej det är de helt knäpptysta om faktiskt, om jag får gissa så tror jag Apple gav med sig

Äntligen

Jag fick mina 15 secs of fame med min tweet på 99, MacRumors, 9to5Mac och Reddit. ??

Ursprungligen av Sperious:

Jag fick mina 15 secs of fame med min tweet på 99, MacRumors, 9to5Mac och Reddit. ??

Nu är det bara att forsätta! Snart är du nya Prosser ✌️

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Nu är det bara att forsätta! Snart är du nya Prosser ✌️

Eller hur ?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-09-20 21:04
Ursprungligen av Sperious:

Jag fick mina 15 secs of fame med min tweet på 99, MacRumors, 9to5Mac och Reddit. ??

Vad var det för någon tweet?

Ursprungligen av zinned:

Vad var det för någon tweet?

Den som ligger i artikeln. TeamYouTube valde att svara på min tweet efter att MacRumors av någon anledning hade valt ut just den som ett exempel på att TeamYouTube gav nonsenssvar kring 4K på Apple TV, som om dom inte hade någon koll på att det var en funktion som skulle komma med tvOS. Efter att artikeln publicerades så raderade dom dock sitt ursprungliga svar och gav beskedet som nu syns i artikeln. Det beskedet spred sig sedan på andra sajter osv. Mer avancerat än så var det inte.

Senast redigerat 2020-09-20 22:12
1
Bevaka tråden