- Redaktionen
- Skribent ●
iOS 14 lanseras idag 19:00 och det bjuder på en rad nyheter och de allra största går vi igenom nedan.
Nope, inget släppt.
Har Apple verkligen gått ut med en tid eller antogs det då det är den vanliga tiden för dessa uppdateringar?
Det går aldrig ut med en tid. Någonsin.
Däremot har de alltid, genom alla år, varit ganska spot on vad det gäller tiden 19.00 svensk tid. Nu är de snart en timme sena.
Jag tycker ändå att det är mysko att dom släppte GM först igår. Ska vi få samma uppdateringshysteri som vi hade med iOS 13? Man kanske har dragit tillbaka releasen i sista sekund?
Jag har inga osociala medier, så jag vet inte om någon från Apple har uttalat sig.
Det går aldrig ut med en tid. Någonsin.
Däremot har de alltid, genom alla år, varit ganska spot on vad det gäller tiden 19.00 svensk tid. Nu är de snart en timme sena.
Precis som jag uppfattat det.
De har kanske bara bytt tid, får se nu kl 20 då.
Update 2: Based on different dates listed on Apple's website in different countries, it seems the release window for iOS 14 is now between 11:30am-1:00pm Pacific / 2:30pm-4:00pm Eastern
Cupertino, California: 11:30 a.m. PDT - 1:00 p.m. PDT
New York, New York: 2:30 p.m. EDT - 4:00 p.m. EDT
London, United Kingdom — 7:30 p.m. BST - 9:00 p.m.
MacRumors.
Update 2: Based on different dates listed on Apple's website in different countries, it seems the release window for iOS 14 is now between 11:30am-1:00pm Pacific / 2:30pm-4:00pm Eastern
Cupertino, California: 11:30 a.m. PDT - 1:00 p.m. PDT
New York, New York: 2:30 p.m. EDT - 4:00 p.m. EDT
London, United Kingdom — 7:30 p.m. BST - 9:00 p.m.
MacRumors.
Vad betyder detta med svensk sommartid?
Nu tänkte jag att jag var sen, efter nattning av barnen. Men nejdå, inget nytt att hämta hem ännu. Får vänta lite till 😊
Jo.
”It may take a few minutes for the updates to propagate to everyone due to high demand.”
Jo.
”It may take a few minutes for the updates to propagate to everyone due to high demand.”
Hämtar...😁
Laddar ner nu 😊
Är det fler som har noterat att batteritiden har minskat AVSEVÄRT sedan uppdateringen till nya iOS 14?
(Sorry, kunde inte låta bli... Men snart kommer dessa trådar igen. Som alltid när det är en ny större iOS-uppdatering)
WatchOS 7 går för övrigt fruktansvärt segt att tanka hem.
Är det fler som har noterat att batteritiden har minskat AVSEVÄRT sedan uppdateringen till nya iOS 14?
(Sorry, kunde inte låta bli... Men snart kommer dessa trådar igen. Som alltid när det är en ny större iOS-uppdatering)
WatchOS 7 går för övrigt fruktansvärt segt att tanka hem.
Ja nog drar den mer än innan.....