Hej,

jag har ett pdf-dokument som jag har haft öppet i Förhandsvisning och däri kommenterat i texten. Plötsligt har alla kommentarer i texten försvunnit, endast markeringen är kvar. Kommentarerna går att se i sidofältet, men de små rutorna som hamnar bredvid den löpande texten är borta. Det går alltså inte att se var jag bara har strukit under och var jag kommenterat. Kommentarerna i sidofältet är inte heller i någon kronologisk ordning. Detta här hänt både med det dokument jag arbetar med nu, men också den version som jag tidigare arbetade med (när jag öppnade för att se om kommentarerna är kvar i texten där var de borta).
När jag öppnar ett helt nytt dokument och kommenterar går det att lägga till anteckningar som vanligt och den lilla rutan dyker upp i texten när jag kommenterar, men jag skulle behöva få tillbaka rutorna i den text jag arbetar med nu.

När jag går för att se tidigare versioner tycks det inte finnas några kommentarer där heller.

Någon som vet om detta går att lösa? Är det något kortkommando som jag har råkat trycka på eller är det något större fel?
Har för mig att liknande sak hänt tidigare.

Tack på förhand!