Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ryktes-Quiz!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna vecka fokuserar vi helt på rykten och läckor i våran Quiz! Det är en hel del tuffa frågor så se till att gnugga händerna ordentligt innan ni startar.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2020-07-13 04:29

3/10 Korrekta svar!
Oj då, du kanske är typen som rycker på axlarna kring rykten och utbrister ”Fake News!”. Det är ok, vi på 99mac kommer ändå att fortsätta försöka hålla dig uppdaterad med de senaste ryktena.

Nja kanske inte "fake news" men jag lägger inte sånt på minnet. Jag brukar säga att jag har glömt mer än vad andra någonsin har kunnat.

”6/10 Korrekta svar!
Bra jobbat! Ryktena duggar tätt och ofta så det är ändå imponerande siffror med tanke på allt vi måste hålla reda på i dagens samhälle. Tegnell är glad att du åtminstone minns hälften av allt som sägs.”

Jag är nog ändå mest intresserad av kunskap...

4/10 Korrekta svar!
Bra jobbat! Ryktena duggar tätt och ofta så det är ändå imponerande siffror med tanke på allt vi måste hålla reda på i dagens samhälle. Tegnell är glad att du åtminstone minns hälften av allt som sägs.

?

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-07-13 08:42

4/10 Korrekta svar!
Bra jobbat! Ryktena duggar tätt och ofta så det är ändå imponerande siffror med tanke på allt vi måste hålla reda på i dagens samhälle. Tegnell är glad att du åtminstone minns hälften av allt som sägs.

Fick 8/10!

"Wow! Du sitter inne på så mycket läckor och rykten att du får Edward Snowden att rodna. Helt otroligt att du lyckats behålla fakta från alla rykten som dyker upp varje år! Starkt jobbat!"

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-07-13 11:25

3/10..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-07-13 13:24

2/10 ?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2020-07-13 18:19

5/10, mest gissningar som lyckades tack vare att jag fortfarande minns händelserna.

1
Bevaka tråden