Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: Aurik Elfriede gör att våra AirPods Pro sitter som berget

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Har du köpt ett par AirPods Pro men tycker att de ramlar ut eller inte sitter helt perfekt?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2020-07-10 19:21

Kul! Jag har länge letat efter ett pr nya buds men inte orkat iom att det finns en uppsjö vis ebay/amazon. Beställde ett par nu. Hur länge fick ni vänta innan ni fick de?

Ursprungligen av gonza:

Kul! Jag har länge letat efter ett pr nya buds men inte orkat iom att det finns en uppsjö vis ebay/amazon. Beställde ett par nu. Hur länge fick ni vänta innan ni fick de?

Det gick rätt snabbt, typ 10 dagar. Skickades från Luxemburg så ingen tull!

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Det gick rätt snabbt, typ 10 dagar. Skickades från Luxemburg så ingen tull!

Tillslut hittade jag denna artikel igen.

Sökte på AirPods men ingen träff så det blev att bläddra.

Men nu är de beställda.

Tack för en bra recension.
Hoppas ni får några ören nu när jag använde länken.

Ursprungligen av Ancientdragon:

Tillslut hittade jag denna artikel igen.

Sökte på AirPods men ingen träff så det blev att bläddra.

Men nu är de beställda.

Tack för en bra recension.
Hoppas ni får några ören nu när jag använde länken.

Tack! Inga ören tyvärr! Men återkom med vad du tycker om dem sen

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-08-09 22:04

Har bestämt ett svart sett med alla storlekar.

Kul att 99mac står som experter på deras hemsida efter er utmärkta recension.

Senast redigerat 2020-08-09 22:17
Ursprungligen av Marco:

Har bestämt ett svart sett med alla storlekar.

Kul att 99mac står som experter på deras hemsida efter er utmärkta recension.

Ja en annan läsare sa det till oss också för ett tag sedan, riktigt roligt faktiskt

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Det gick rätt snabbt, typ 10 dagar. Skickades från Luxemburg så ingen tull!

När jag lade min beställning och fick orderbekräftelsen, så får jag via spårningslänken reda på att mina skickas från Kina
Så inget Luxemburg för mig.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-08-16 10:08

Beställer ni från deras hemsida (Australien)?

Ursprungligen av mattiL:

Beställer ni från deras hemsida (Australien)?

Jag gick in på https://au-rik.com/ och beställde där.
Kom dit genom att jag klickade på länken i nyhetsartikeln

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-08-16 17:21

Beställ en uppsättning medium nu, fått ett SMS med länk till beställningsinfo så nu är det bara att vänta.

Ursprungligen av mattiL:

Beställ en uppsättning medium nu, fått ett SMS med länk till beställningsinfo så nu är det bara att vänta.

Jag beställde den med alla tre storlekar och valde svart som färg

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-08-16 18:00

Chansade själv på en storlek, svarta, har för mig att det är medium jag använder av originalplupparna.
Skulle kanske kollat det först..

Paketet med alla tre storlekar kostar samma som att bara köpa en storlek, har jag förstått rätt?

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-08-17 19:28
Ursprungligen av theplague:

Paketet med alla tre storlekar kostar samma som att bara köpa en storlek, har jag förstått rätt?

Som jag fattar det är det samma pris men om du köper en storlek får du 3 st av den storleken.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-08-17 19:34
Ursprungligen av Marco:

Som jag fattar det är det samma pris men om du köper en storlek får du 3 st av den storleken.

Så är det, och vad jag förstår matchar storlekarna med originaltuttarna, så jag beställde ett trepack medium.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-08-19 17:44

Ett trackingnummer i format LL<massa nummer>LU borde väl komma från Luxemburg?
Hoppas det!

Jag fick mina igår och är tyvärr besviken. Jag beställde Large, eftersom jag vet att jag har ovanligt stora hörselgånger.
Tyvärr fyller skummet inte upp ordentligt, och därmed faller ju en avsevärd del av funktionen bort...

Tror dock att de hade varit kanon om det hade funnits en XL-storlek, ska maila Aurik och fråga, men annars har jag ett set med 3 stycken L att sälja om någon är intresserad...?

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-08-20 18:26
Ursprungligen av mattiL:

Ett trackingnummer i format LL<massa nummer>LU borde väl komma från Luxemburg?
Hoppas det!

Har också ett sånt trackingnummer och mina är i Luxemburg nu skickade från Kina via Hong Kong.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-08-21 15:34

Låter som våra kommer samma väg, via lillkina.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-08-24 18:24

Ja verkar så. Fick mina idag ska prova dem ikväll.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-08-24 18:34

Mina är i Sverige nu, lär väl fastna hos postmord..

XL finns inte.
Jag har ett trepack med storlek Large om någon vill köpa. Testkört fyra av dem i högst 5 minuter.
150,- känns väl rimligt, i princip halva priset. Finns att hämta i Borås, eller skickas mot porto.

?

Ursprungligen av carlsson:

XL finns inte.
Jag har ett trepack med storlek Large om någon vill köpa. Testkört fyra av dem i högst 5 minuter.
150,- känns väl rimligt, i princip halva priset. Finns att hämta i Borås, eller skickas mot porto.

?

Om dom fortfarande ligger och dammar så kan jag swisha över 150 spänn + porto. ???

Ursprungligen av Sperious:

Om dom fortfarande ligger och dammar så kan jag swisha över 150 spänn + porto. ???

Tack, men de är borta.

Jag skulle vilja höra, ni som använt dessa ett tag nu, hur ”håller” kvaliteten/upplevelsen?
Fortsatt given förhöjd känsla av dem?

Ursprungligen av theplague:

Jag skulle vilja höra, ni som använt dessa ett tag nu, hur ”håller” kvaliteten/upplevelsen?
Fortsatt given förhöjd känsla av dem?

Har använt mina varje dag sedan jag fick dem för att göra recensionen ovan och de är precis lika bra som första dagen jag stoppade dem i öronen

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Har använt mina varje dag sedan jag fick dem för att göra recensionen ovan och de är precis lika bra som första dagen jag stoppade dem i öronen

Då blir det nog ett testköp för mig, även om jag inte har några direkta problem med Apples originalpluppar.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-09-20 12:43
Ursprungligen av Sperious:

Då blir det nog ett testköp för mig, även om jag inte har några direkta problem med Apples originalpluppar.

Jag fick rejäla problem med originalplupparna, någon slags eksem och annat inne i örat.
Ett kort test med Auriks pluggar blev inte bättre heller, men jag skulle kanske låtit öronen läka innan.
Gav lurarna till frun, får se hur det går..

Ursprungligen av Sperious:

Då blir det nog ett testköp för mig, även om jag inte har några direkta problem med Apples originalpluppar.

Beställt. Jag ÄLSKAR verkligen webbshoppar med stöd för Apple Pay. Tänk om alla hade det. Så överlägset bekväm betalning utan att fylla i en enda uppgift kring namn, adress eller betalmedel.

Bevaka tråden