Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macradion: Någon tar en stänkare

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Industrisemestern är här och allt kring WWDC har lagt sig och nu har vi lite utrymme att prata om annat än just det.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-07-09 10:19

Som vanligt bra örongodis(för övrigt ett ord jag avskyr?). Vibrationscensor i barskåpet, Apple har skippat ingångarna och heller stå i kö... Haha... Ni är ju helt galna..?

Knappen till fläkten tycker jag var intressant. Det ska jag skaffa. Men, när man börjar få allt för många knappar, med olika tryckkombinationer, som inte används så ofta blir det lite svårt att komma ihåg vilka kombinationer man lagt in, eller börjar jag bli gammal..??

  • Superhjälte
  • 2020-07-09 10:31

Jag har en dum fläkt med ett smart eluttag i stället. Då kan jag be Siri att starta fläkten.

Ursprungligen av xms67:

Som vanligt bra örongodis(för övrigt ett ord jag avskyr?). Vibrationscensor i barskåpet, Apple har skippat ingångarna och heller stå i kö... Haha... Ni är ju helt galna..?

Knappen till fläkten tycker jag var intressant. Det ska jag skaffa. Men, när man börjar få allt för många knappar, med olika tryckkombinationer, som inte används så ofta blir det lite svårt att komma ihåg vilka kombinationer man lagt in, eller börjar jag bli gammal..??

Nej för många knappar är inte optimalt så för min del blir det enbart denna till fläkten

Kul att du gillade avsnittet!

Ursprungligen av Zop:

Jag har en dum fläkt med ett smart eluttag i stället. Då kan jag be Siri att starta fläkten.

Men då missar du ju att kunna justera styrka och om den skall svepa runt i rummet.

  • Superhjälte
  • 2020-07-09 13:55
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Men då missar du ju att kunna justera styrka och om den skall svepa runt i rummet.

Den ska alltid svepa runt på maxfart.

1
Bevaka tråden