Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: Vi svalkar oss billigt med Mi Smart Standing Fan 1C

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fläktar måste vara bland det tråkigaste och fulaste vi har i våra hem på somrarna, men behöver det verkligen vara så?

Läs hela artikeln här

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-07-06 10:56

Ja det där är ju faktiskt något som min fru skulle uppskatta.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-07-06 13:34

Webshopen ni länkar till verkar inte funka så bra...

Jag känner heller inte till ”dkdwebshop” sedan tidigare, är de att lita på? @Dennis Klarin

Webshopen visar heller inget lagersaldo på sina produkter, vad jag kan se. Händer heller inte mycket när jag klickar i menyn på sidan.

Ursprungligen av zinned:

Webshopen ni länkar till verkar inte funka så bra...

Jag känner heller inte till ”dkdwebshop” sedan tidigare, är de att lita på? @Dennis Klarin

Webshopen visar heller inget lagersaldo på sina produkter, vad jag kan se. Händer heller inte mycket när jag klickar i menyn på sidan.

Hehe, ja självklart är min butik att lita på! Men tydligen har min plattform lite problem just nu. Men det ska vara löst under dagen. Hoppas snart!

Ursprungligen av zinned:

Webshopen ni länkar till verkar inte funka så bra...

Jag känner heller inte till ”dkdwebshop” sedan tidigare, är de att lita på? @Dennis Klarin

Webshopen visar heller inget lagersaldo på sina produkter, vad jag kan se. Händer heller inte mycket när jag klickar i menyn på sidan.

När det kommer till lagorsaldo är det dolt nu för att det är svårt med de nya produkterna eftersom det mesta skickas direkt från leverantören. Oftast finns det direkt tillgång men när det kommer till fläktar just nu så är det svårare. Men de kommer så fort de finns i lager hos leverantören.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-07-06 17:08
Ursprungligen av DennisKlarin:

När det kommer till lagorsaldo är det dolt nu för att det är svårt med de nya produkterna eftersom det mesta skickas direkt från leverantören. Oftast finns det direkt tillgång men när det kommer till fläktar just nu så är det svårare. Men de kommer så fort de finns i lager hos leverantören.

Jag tänkte mest på de som ville lägga pengar på Xiaomi-fläkten som tråden handlade om. Tydligen är de slut överallt och inget vet när de kommer in, utan att veta ett datum vill ju säkert få köpa.

1
Bevaka tråden