Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Arcade ändrar strategi

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple Arcade debuterade tillsammans med iOS 13 förra hösten och verkar ha det svårt att behålla sina abonnenter, så nu ändras strategin.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-07-02 00:36

Röstade ja, toppen. Men om det är toppen vet jag inte. Men använder ett spel och det är så bra att jag betalar och ser glad ut. Spelet? Mini Motorways

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-07-02 09:35
Ursprungligen av xms67:

Röstade ja, toppen. Men om det är toppen vet jag inte. Men använder ett spel och det är så bra att jag betalar och ser glad ut. Spelet? Mini Motorways

Verkar vara ett kul spel. Skulle kunna tänka mig att köpa det. Men prenumerera? Nej tack!

  • Medlem
  • International user
  • 2020-07-02 13:54
Ursprungligen av timofej:

Verkar vara ett kul spel. Skulle kunna tänka mig att köpa det. Men prenumerera? Nej tack!

Tja skulle man vara en stor spel konsument så skulle prenumerationer inte vara så dumt. Men nu är man ingen sådan, och sedan finns det ju inte sådana spel som lockar massorna på Arcade.

Det finns spelare som går in fullt ut med en spelkonsol Xbox eller Sony playstation. Sen finns Google Stadia som ett billigare alternativ, men ändå med stora titlar i sin portfölj.

Apple Arcade tror jag har svårt att hitta sin plats. Av Apples tjänster känns det som om bara deras musiktjänst (Apple Music) har lyckats någorlunda.

1
Bevaka tråden