Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macradion: WWDC-special

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är det inte många dagar kvar till WWDC och i detta avsnittet går vi igenom alla saker vi vill se på eventet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-06-18 22:15

Intressant podd ska bli spännande att på måndag att se hur många rätt ni hade. Tittade på den i måndags och lyssnade en till gång nyss för att inte missa något.
Håller med om det mesta, men det är en sak som ni inte tog upp i iOS som jag saknat länge. Det är att jag skulle vilja att ljudet regleras per App. Tex om man lyssnar på AppleMusic och sänker ljudet så ska det fortfarande var den volym som man hade innan i telefonappen samt att man ska kunna sänka volymen om man pratar i telefon utan att det påverkar andra Appar.

Angående ficklampan på startskärmen så använder jag det nästan varje kväll och morgon när när jag kollar så jag eller sambon inte råkat stänga av den andres larm på väckarklockan när man stängt av sitt eget.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-06-20 13:27

Kom på en till sak som jag önskar kom i iOS. Att man kunde ställa in flera tider per dag i Skärmtid. Exempel skärmfri tid från 7.30 till 13,00 och från 18.00 till 7.00.

1
Bevaka tråden