Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macradion: Den stora kartongdöden

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Att slänga Apple-kartonger skall ingen människa någonsin behöva utsätta sig för men Marcus hade inget val.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-05-29 21:23

Bra avsnitt som vanlig. Lider med dig Marcus att du var tvungen att slänga Applekartongerna, själv har jag kvar mina, men kartongerna till andra prylar har jag slängt. Lite märkligt om man tänker efter.

Ser fram emot att se er lunder podden nästa vecka. Tänkte faktiskt att det hade varit kul häromdagen när jag såg på TV-podden.

Ursprungligen av Marco:

Bra avsnitt som vanlig. Lider med dig Marcus att du var tvungen att slänga Applekartongerna, själv har jag kvar mina, men kartongerna till andra prylar har jag slängt. Lite märkligt om man tänker efter.

Ser fram emot att se er lunder podden nästa vecka. Tänkte faktiskt att det hade varit kul häromdagen när jag såg på TV-podden.

Tack för de fina orden! Hoppas du hann hoppa in och kika i måndags! Ja jag får fortfarande lite ont i magen när jag tänker på att kartongerna är borta =(

1
Bevaka tråden