Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Apples smarta glasögon kommer heta Apple Glass

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Världens mest omskrivna glasögon måste vara de som Apple ännu inte har visat upp men nu har lite nya läckor sipprat ut på nätet.

Läs hela artikeln här

?

Spännande!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-05-19 21:44

Har 0 % förväntningar på att det här kan bli något bra. Säkert vettigt inom vissa yrkesgrupper, men helt ointressant med smarta glasögon som privatperson.

Ursprungligen av ibish:

Har 0 % förväntningar på att det här kan bli något bra. Säkert vettigt inom vissa yrkesgrupper, men helt ointressant med smarta glasögon som privatperson.

Tror tvärtom... men är ju pryltokig.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-05-19 22:51

Jag tycker det var länge sedan något revolutionerande i hårdvara presenterades överhuvudtaget. Därför borde det vara dags att ruska om marknaden, människor och samhället.

Även om jag bara ser begränsade användningsområden för smarta glasögon kanske det kan vara prylen som ändrar spelplanen? Hur som helst är det ju sjukt intressant.

Ursprungligen av xms67:

Jag tycker det var länge sedan något revolutionerande i hårdvara presenterades överhuvudtaget. Därför borde det vara dags att ruska om marknaden, människor och samhället.

Även om jag bara ser begränsade användningsområden för smarta glasögon kanske det kan vara prylen som ändrar spelplanen? Hur som helst är det ju sjukt intressant.

Kan bara hålla med, tänk om Apple gör detta riktigt bra. Vilket otroligt redskap det skulle kunna bli i många branscher som tex sjukhus, bygg etc. Tror helt klart att det här kan vara nästa stora innovationsgrej.

Jag är mest förvånad över att Googles glasögon aldrig lanserades...

Är det någon som kan lyckas så är det Apple, kan bli fett bra! Men jag tror på det först när jag ser att de finns.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-05-20 12:33
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Kan bara hålla med, tänk om Apple gör detta riktigt bra. Vilket otroligt redskap det skulle kunna bli i många branscher som tex sjukhus, bygg etc. Tror helt klart att det här kan vara nästa stora innovationsgrej.

Absolut, precis som Microsofts Holo Lens. Kan ha vansinnigt stora fördelar inom olika arbetsområden men så klart också kul finesser för privata konsumenter.

1
Bevaka tråden