Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SteelSeries lanserar ny spelkontroll till Apple-enheter

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

SteelSeries är tillbaka med en ny MFi-kontroll till Apple-enheter och den heter så mycket som Nimbus+.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-05-13 08:32

Nu har jag så klart inte hållit denna i handen men jag ser inte vad konsumenten skulle tjäna på att köpa denna framför en PS4- eller Xbox-handkontroll.

Ursprungligen av zinned:

Nu har jag så klart inte hållit denna i handen men jag ser inte vad konsumenten skulle tjäna på att köpa denna framför en PS4- eller Xbox-handkontroll.

Inte jag heller faktiskt Det skulle väl vara den lilla mobilhållaren som man kan sätta på kontrollen och sen hålla i mobil och kontroll i ett.

  • Superhjälte
  • 2020-05-13 10:43
Ursprungligen av zinned:

Nu har jag så klart inte hållit denna i handen men jag ser inte vad konsumenten skulle tjäna på att köpa denna framför en PS4- eller Xbox-handkontroll.

Enda fördelen är att man kan använda samma laddningskabel som till iPhone.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-05-13 10:47
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Inte jag heller faktiskt Det skulle väl vara den lilla mobilhållaren som man kan sätta på kontrollen och sen hålla i mobil och kontroll i ett.

Det anser jag inte vara en fördel iofs, att ha mobilen med dess skärm skakandes av minsta rörelse man gör med handkontrollen. Nej tack

Ursprungligen av Zop:

Enda fördelen är att man kan använda samma laddningskabel som till iPhone.

Skulle vara det då, samtidigt så kan man ladda en PS4-handkontroll i vilket USB-uttag som helst.

Ursprungligen av zinned:

Det anser jag inte vara en fördel iofs, att ha mobilen med dess skärm skakandes av minsta rörelse man gör med handkontrollen. Nej tack

Skulle vara det då, samtidigt så kan man ladda en PS4-handkontroll i vilket USB-uttag som helst.

Tror inte det blir så skakigt det blir ju som andra handhållna enheter som finns (fanns) på marknaden. Men ja det är inte lätt att motivera ett köp

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-05-13 11:59
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Tror inte det blir så skakigt det blir ju som andra handhållna enheter som finns (fanns) på marknaden. Men ja det är inte lätt att motivera ett köp

Nej, speciellt inte när den också är dyrare än en PS4-handkontroll.

Jag kommer inte byta ut min, så mycket kan jag säga

1
Bevaka tråden