Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med Catalina 10.15.4 kommer inget ljud ur extern högtalare

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla!
Vet inte om detta redan tagits upp, jag kunde inte hitta just det som gällde mitt problem. Sedan jag uppdaterade till Catalina 10.15.4 har jag följande problem:
Min mac kan inte längre ansluta till min externa Kilburn Marshall högtalare via bluetooth eller rättare sagt den är ansluten men det kommer inget ljud ur högtalaren trots att inställningarna för ljud är rätt inställda på macen.
Däremot funkar det att ansluta ipad och till högtalaren som ännu inte är uppdaterade till senaste... lyckligtvis utan problem så jag kan lyssna på musik.
Är det någon som vet eller är det bara att vänta på buggfixarversionen släpps från apple som de hoppas ska komma i maj någon gång enligt MacWorld.

  • Medlem
  • 2020-05-11 11:56

Har du provat att göra om parkopplingen mellan högtalare och dator? Ta först bort högtalaren under inställningar, bluetooth. Gör sedan en ny parkoppling.

Min egna känsla är att det tyvärr är mycket problem med att få bluetoothenheter att fungera.

Ursprungligen av Dalle:

Har du provat att göra om parkopplingen mellan högtalare och dator? Ta först bort högtalaren under inställningar, bluetooth. Gör sedan en ny parkoppling.

Min egna känsla är att det tyvärr är mycket problem med att få bluetoothenheter att fungera.

Tusen tack, det funkade!!! Ha en fin dag

1
Bevaka tråden