Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Genväg för ljudinställning?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det något smart sätt att byta mellan ”Minska starka ljud” av och på utan att gå hela vägen in i Inställningar? Någon genväg kanske? Jag är inte så haj på det där med Siri. Det är inte ens aktiverat. Jag har en Apple TV 4 med tvOS 13.4 (17L256).

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-04-02 13:04
Ursprungligen av Zeugma:

Finns det något smart sätt att byta mellan ”Minska starka ljud” av och på utan att gå hela vägen in i Inställningar? Någon genväg kanske? Jag är inte så haj på det där med Siri. Det är inte ens aktiverat. Jag har en Apple TV 4 med tvOS 13.4 (17L256).

Behöver inte gå in i inställningarna. Jag sveper ner på fjärrkontrollen och aktiverar det. Kan se olika ut beroende på app.

Ursprungligen av Innis:

Behöver inte gå in i inställningarna. Jag sveper ner på fjärrkontrollen och aktiverar det. Kan se olika ut beroende på app.

Jag borde förstås ha lagt till att jag behöver den genvägen när detta alternativ inte finns via appen.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-04-02 16:52
Ursprungligen av Zeugma:

Jag borde förstås ha lagt till att jag behöver den genvägen när detta alternativ inte finns via appen.

Genvägar finns i tvOS som iOS

Jag hittar ingenting i Genvägar. Bara enklare Apple TV-kommandon som man kan använda Siri Remote till (vilket jag föredrar). Möjligtvis att det skulle gå med ett skript. Men sådant kan jag inte.

1
Bevaka tråden