Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macradion: Plötsligt händer det

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det blev inget streamat Apple-event från Apple men däremot bjöds på en rad nyheter.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-03-27 12:07

Skitbra helt enkelt!
Vad gäller Sonos och att man får inse att mann köper teknik med saker som åldras. Fr.o.m nu tror jag att betydligt fler tänker på det, men fortfarande alldeles för få. Jag tänkte inte på det sättet innan Sonos drog igång det här. Sedan blev ju delen om smarta hem lite roligt. Här fick jag ju svar på det jag frågade i bubblan på TV..?. Tror för övrigt att smarta hem är ett väldigt bra inslag. Kan inte bara vara jag som är och snuddar på ämnet, köpt en del, kan för lite...

Ursprungligen av xms67:

Skitbra helt enkelt!
Vad gäller Sonos och att man får inse att mann köper teknik med saker som åldras. Fr.o.m nu tror jag att betydligt fler tänker på det, men fortfarande alldeles för få. Jag tänkte inte på det sättet innan Sonos drog igång det här. Sedan blev ju delen om smarta hem lite roligt. Här fick jag ju svar på det jag frågade i bubblan på TV..?. Tror för övrigt att smarta hem är ett väldigt bra inslag. Kan inte bara vara jag som är och snuddar på ämnet, köpt en del, kan för lite...

Kul att du gillade det! Ja vi är ju alla tre rätt insnöade på smarta hem så blir garanterat mer av den varan

Puss på dig!

1
Bevaka tråden