Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tävling: Vinn Apple Watch-armband från Apple

Tråden skapades och har fått 25 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Snart är våren här och vad passar då inte bättre än att pimpa upp handleden med ett nytt armband till din Apple Watch?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2020-03-09 08:11

Vore kul om ni testade Bluesounds motsvarigheter till Denon och Sonos högtalarna
Jag har en 42mm.

Tycker tester på ex bra praktiska Appar för både IOS (iPad) och MACOS exempelvis bokföring, produktivitetsverktyg, ext hårddiskar.

(44mm)

Mats

Jag ser gärna recensioner på laddningstationer. Typ som Mophies 3in1

Ursprungligen av Mrkhaglund:

Jag ser gärna recensioner på laddningstationer. Typ som Mophies 3in1
https://dustinweb.azureedge.net/image/482032/960/720/mophie-wireless-charging-pad-3-in-1-svart.jpg

Glöm inte att skriva med storlek på din Apple Watch

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Glöm inte att skriva med storlek på din Apple Watch

Aha så storleken spelar roll alltså Jag har idag 42mm, men ska väl övergå till 44mm till hösten när Apple släpper seriers 6. Men är det olika storlek på laddarna beroende på klockstorlek, eller är det en grej Mophie kör på just denna laddare?

Ursprungligen av Mrkhaglund:

Aha så storleken spelar roll alltså Jag har idag 42mm, men ska väl övergå till 44mm till hösten när Apple släpper seriers 6. Men är det olika storlek på laddarna beroende på klockstorlek, eller är det en grej Mophie kör på just denna laddare?

Haha jag tänkte på tävlingen

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Haha jag tänkte på tävlingen

haha nu känner jag mig otroligt korkat och dum ?? På armbandet jag har idag så är det Small/Medium. Men skulle tro att det är mer Medium

Ursprungligen av Mrkhaglund:

haha nu känner jag mig otroligt korkat och dum ?? På armbandet jag har idag så är det Small/Medium. Men skulle tro att det är mer Medium

Haha menade storlek på klockan ? 38-40 eller 42-44 ?

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Haha menade storlek på klockan ? 38-40 eller 42-44 ?

IQ fiskmås på mig, 42-44 såklart ??

Ursprungligen av Mrkhaglund:

IQ fiskmås på mig, 42-44 såklart ??

Måndag ?‍♂️

Självklart skall ni recensera USB-C kablar. Det finns en uppsjö USB-C kablar med olika hastigheter och funktioner. / Jonas Vesterlund 44mm

iPhone hållare för MC, gärna med trådlös laddning.
42 - 44 för mig.

Har inget särskilt önskemål om recension just nu, men vill gärna tävla om ett armband till min klocka (40) ?

Jag ser gärna recensioner på powerbanks!

(44mm)

Jag har just fått en riktigt fin Apple Watch 4 i födelsedagspresent och trots att jag använder Apple i de flesta av mina produkter måste jag erkänna att jag skulle behöva en nybörjarguide av just detta, så det efterlyser jag! Det skulle såklart sitta finfint med ett nytt armband också ☺️ (S/M)

Det var lite oklart om jag skulle kommentera här eller på Youtube.

Jag har en 44mm och vill gärna en en Samsung tv med inbyggt ATV då jag undrar om det verkligen kan bli lika bra.

42-44 mm

Jag gillar tanken på att kunna spela in ljud från instrument in i telefonen eller paddan, kanske har ni redan recenserat liknande men det ska finnas adapters från exempelvis elgitarr in i GarageBand men jag har inte hittat någon bra för oss som inte siktar på proffsig hemma studio. Tack!

Jag tyckte det var kul att se den lilla recensionen av stållänken till Apple Watch, så varför inte fortsätta som en serie med läderarmband, tyg, silikon osv?
Jag har en 44 mm AW. ?

Skulle gärna se en jämförande recension av nya iPad pro/MacBook Air. 42-44 mm ?

Jag ser gärna recension på laddningsstationer/plattor för iOS och nyttiga, roliga bra att ha appar för Apple Watch.

44mm armband. ⌚️

Vem vann?

Måste ha missat vem som vann tävlingen? Sista mars var ju igår? ?

Ursprungligen av billyjam:

Måste ha missat vem som vann tävlingen? Sista mars var ju igår? ?

Vi glömde utannonsera här! Klicka på videon och klicka på beskrivning så ser du vinnarna!

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Vi glömde utannonsera här! Klicka på videon och klicka på beskrivning så ser du vinnarna!

Vid klick av länken kommer jag tillbaka till denna post (OT) I all välmening

Ursprungligen av Krajewski:

Vid klick av länken kommer jag tillbaka till denna post (OT) I all välmening

Ah, om du går in på vår YouTube-kanal och klickar på tävlingsvideon så tittar du i beskrivningen så ser du vinnarna

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Ah, om du går in på vår YouTube-kanal och klickar på tävlingsvideon så tittar du i beskrivningen så ser du vinnarna

Tack

1
Bevaka tråden