Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: Vi testar att ha skydd på skyddet

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

AirPods Pro finns enbart att beställa i Apples ikoniska vita färg och vill man piffa till sitt kritvita fodral så finns det två helt nya alternativ.

Läs hela artikeln här

Attans, jag blev sugen...

Ursprungligen av BlackSmp:

Attans, jag blev sugen...

Läder eller silikon?

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Läder eller silikon?

Efter din illustrativa beskrivning av erfarenheterna av att sätta på lädervariantern - sililkon

Jag såg framför mig exakt samma dialog som du beskrev -- det är typiskt mig

Skämt åsido, jag har funderat på ett fodral och nu blev det enklare

Ursprungligen av BlackSmp:

Efter din illustrativa beskrivning av erfarenheterna av att sätta på lädervariantern - sililkon

Jag såg framför mig exakt samma dialog som du beskrev -- det är typiskt mig

Skämt åsido, jag har funderat på ett fodral och nu blev det enklare

Haha

Härligt!

  • Medlem
  • Boston
  • 2020-02-17 10:40

Jag måste erkänna att jag tyckte case på caset var lite löjligt, men efter att jag köpte ett par AirPods Pro i höstas så skulle jag nog kunna tänka mig ett case till caset, om det har en karbinhake. Att kunna haka fast caset i väskan vore inte så dumt. "It's a slippery little sucker."

Ursprungligen av Gurra:

Jag måste erkänna att jag tyckte case på caset var lite löjligt, men efter att jag köpte ett par AirPods Pro i höstas så skulle jag nog kunna tänka mig ett case till caset, om det har en karbinhake. Att kunna haka fast caset i väskan vore inte så dumt. "It's a slippery little sucker."

https://www.elago.com/new/aw5-airpods-case-xh...

Du kan tacka mig sen ??

1
Bevaka tråden