Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Podd: Premiär för Macradion

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag drar vi igång första avsnittet av vår helt nya podd Macradion som ska vara det naturliga valet för dig som älskar Apple.

Läs hela artikeln här

Tack för ett grymt bra första avsnitt????

Ursprungligen av SteadyArm:

Tack för ett grymt bra första avsnitt????

Kul att du gillade det

  • Medlem
  • Svalöv
  • 2020-02-13 15:18

Någon koppling till gamla Macradion som körde mellan 2008 och 2017 eller det är en ren slump?

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-02-13 21:23
Ursprungligen av rassej:

Någon koppling till gamla Macradion som körde mellan 2008 och 2017 eller det är en ren slump?

Ja, lyssnar nu och Marcus berättar ju om kopplingen i början.

Senast redigerat 2020-02-13 21:38
  • Medlem
  • Munkedal
  • 2020-02-13 22:14

Bra avsnitt har lagt till prenumeration även på denna som på Teknikveckan.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-02-14 00:18

Jag tror inte jag gillar att ni nu har två poddar. Orsaken till det är ren tidseffektivitet. Känns som det vore bättre att förlänga TV med 10 minuter. Så androidvärlden får med något..? Hoppas dock mest på att ni träffar rätt i val av strategi. Bortsett från tidsaspekten var det ett bra avsnitt.

Är negativ till detta. Tycker ju om omfånget i Teknikveckan, vill inte ha en polarisering av plattformarna.

Samtidigt är jag positiv till framtiden, så det kommer nog bli bra!

Ursprungligen av carlsson:

Är negativ till detta. Tycker ju om omfånget i Teknikveckan, vill inte ha en polarisering av plattformarna.

Samtidigt är jag positiv till framtiden, så det kommer nog bli bra!

Vi med! Men vi kommer rotera lite mellan de olika poddarna och sen får vi utvärdera om detta blev så nice som vi hoppas det blir! Ha en fin helg!

Ursprungligen av xms67:

Jag tror inte jag gillar att ni nu har två poddar. Orsaken till det är ren tidseffektivitet. Känns som det vore bättre att förlänga TV med 10 minuter. Så androidvärlden får med något..? Hoppas dock mest på att ni träffar rätt i val av strategi. Bortsett från tidsaspekten var det ett bra avsnitt.

Haha tack! Kul att du gillade det!

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-02-14 14:45

Jag gillar det. Kommer lyssna på båda men kul med en renodlad Apple podd

Ursprungligen av Marco:

Bra avsnitt har lagt till prenumeration även på denna som på Teknikveckan.

Vad kul att du gillade det!

Utmärkt med renodlad Apple-podd. Teknikveckan lade jag ner för länge sen. Blir till att lyssna på denna inatt på jobbet. Spännande!

Ursprungligen av Sperious:

Utmärkt med renodlad Apple-podd. Teknikveckan lade jag ner för länge sen. Blir till att lyssna på denna inatt på jobbet. Spännande!

Kul! Ni får gärna komma med önskemål på personer vi borde försöka få med i en intervju, ämnen ni vill att vi tar upp och så vidare

  • Superhjälte
  • 2020-02-15 13:41
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Kul! Ni får gärna komma med önskemål på personer vi borde försöka få med i en intervju, ämnen ni vill att vi tar upp och så vidare

Stående önskemål är Gabriel från gamla Macradion men det är väl lika sannolikt att ni får tag i honom som att Thåström skulle tacka ja till ”Så mycket bättre”.

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2020-02-15 17:30
Ursprungligen av Zop:

Stående önskemål är Gabriel från gamla Macradion men det är väl lika sannolikt att ni får tag i honom som att Thåström skulle tacka ja till ”Så mycket bättre”.

Han svarar inte på Facebook tyvärr!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-02-16 18:58

Lyssnat på trailern nu och håller på att lyssna på första riktiga avsnitet
Kul att Macradion är tillbaka med en ny säsong efter flera år

Ursprungligen av Bittin^:

Lyssnat på trailern nu och håller på att lyssna på första riktiga avsnitet
Kul att Macradion är tillbaka med en ny säsong efter flera år

Härligt! Trailern är egentligen bara en kort version av det 6 minuter långa introt Vi var tvungna att kasta upp en trailer så Apple och Spotify hann godkänna podden lagom tills första avsnittet släpptes. Hoppas du gillar första avsnittet!

Ett utomordentligt bra första avsnitt, mer sånt ?? När kommer nästa avsnitt? ?

Ursprungligen av Mrkhaglund:

Ett utomordentligt bra första avsnitt, mer sånt ?? När kommer nästa avsnitt? ?

Det värmer våra hjärtan! Vi släpper nytt avsnitt varje torsdag! Så imorgon

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-02-20 05:05
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Det värmer våra hjärtan! Vi släpper nytt avsnitt varje torsdag! Så imorgon

Lyssnar på Avsnitt 2 på Spotify nu, trevligt med en gäst med ett namn man känner igen från Facebook grupperna

Ursprungligen av Bittin^:

Lyssnar på Avsnitt 2 på Spotify nu, trevligt med en gäst med ett namn man känner igen från Facebook grupperna

Kul! Vi hoppades att lite folk från 99mac även hängde i bubblorna

Nu har det gått några veckor, jag har lyssnat på avsnitten och fått tänka lite. Efter moget övervägande tar jag tillbaka att jag var negativ, det här är bara bra!

Bra jobbat, och kör hårt helt enkelt! ?

Ursprungligen av carlsson:

Nu har det gått några veckor, jag har lyssnat på avsnitten och fått tänka lite. Efter moget övervägande tar jag tillbaka att jag var negativ, det här är bara bra!

Bra jobbat, och kör hårt helt enkelt! ?

Haha underbart, vad roligt

1
Bevaka tråden