Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 11 pro max säljes eller bytes mot iPhone 11 pro

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2020-01-27 19:38

Hej!
Köpte en iPhone 11 pro max i december och har nu kommit fram till att jag inte riktigt gillar storleken på den.
Så skulle vilja sälja den alternativt göra något byte mot den mindre iPhone 11 pro.
Telefonen har haft skärmskydd och ett sånt där plånboksfodral sen den kom ur lådan och är i perfekt skick.

Då den nästan är helt ny tänkte jag att 13.000 är ett OK pris då den kosta 14.300 ny.

Finns i Uppsala.

iPhone PRO mot PRO max

Ursprungligen av milop:

Hej!
Köpte en iPhone 11 pro max i december och har nu kommit fram till att jag inte riktigt gillar storleken på den.
Så skulle vilja sälja den alternativt göra något byte mot den mindre iPhone 11 pro.
Telefonen har haft skärmskydd och ett sånt där plånboksfodral sen den kom ur lådan och är i perfekt skick.

Då den nästan är helt ny tänkte jag att 13.000 är ett OK pris då den kosta 14.300 ny.

Finns i Uppsala.

Jag har en PRO i 64gb space grey om du är sugen på att byta:). I utmärkt skick med skärmskydd på sedan dag ett. Medföljer två Apple läderskal samt alla tillbehör + plus kvitto.

1
Bevaka tråden