Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommande Smart Keyboard till iPad kan få bakgrundsbelysning

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Undertecknad jobbar lika mycket på min MacBook Pro som min iPad Pro men när mörkret faller får jag gå över till min Macbook Pro igen.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-01-23 09:02

"Undertecknad jobbar lika mycket på min MacBook Pro som min iPad Pro men när mörkret faller får jag gå över till min Macbook Pro igen."

Samma gör jag, det är den icke befintliga bakgrundsbelysningen som hindrar mig en del med min iPad. Nu har jag en jättegammal Pro 10,5 så det lär ju inte komma till den.

Ursprungligen av Gäddnos:

"Undertecknad jobbar lika mycket på min MacBook Pro som min iPad Pro men när mörkret faller får jag gå över till min Macbook Pro igen."

Samma gör jag, det är den icke befintliga bakgrundsbelysningen som hindrar mig en del med min iPad. Nu har jag en jättegammal Pro 10,5 så det lär ju inte komma till den.

Vi får hålla tummarna att det kommer till äldre enheter också!

Använder ytterst sällan min dator, utan använder mest min iPad

Fast är inte så mycket i arbetet jag behöver en dator till lr iPad för den delen

Då det mesta jag behöver inom jobbet är bara lägga mitt schema, kolla var o hur jag ska jobba och sen kolla mailen. Det är detta i första hand som är arbetsreaterat och det gör jag smidigast via mobil lr iPad.

Sen kolla lönespec, lite andra saker funkar det hyfsat med iPad så där hade egentligen dator varit smidigare, men gör oftast det om jag hinner på arbetstid

1
Bevaka tråden