Jag får inge ordning på Catalina...

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag får ingen ordning på Catalina... Och färgerna är bedrövliga... Jag kan inte ens söka i tråden Catalina här på forumet...Det går inte att skriva något i sökrutan ... Jag har ett  tangentbord . Jag kan inte heller installera nya program...
/Anna Maria

• Medlem
  • Falun
  • 2019-12-25 11:13

Vad är det du inte får ordning på?

Varför en ny tråd? Svara på frågorna här istället? https://www.99mac.se/forum/t/328502-hjalp-jag...

Ursprungligen av Innis:

Vad är det du inte får ordning på?

Jag får ingen ordning på färgerna... Det är en del bilder som blir jätte fula... Jag misstänker att detta inte syns här i forumet utan bara på min Mac mini.
Jag får nog ringa till Apple support... Det är bara dumt att det är så lång telefonkö ibland...
Anna Maria

• Medlem
  • Falun
  • 2019-12-25 20:49
Ursprungligen av Anna Maria:

Jag får ingen ordning på färgerna... Det är en del bilder som blir jätte fula... Jag misstänker att detta inte syns här i forumet utan bara på min Mac mini.
Jag får nog ringa till Apple support... Det är bara dumt att det är så lång telefonkö ibland...
Anna Maria

Vad är det för färger du ä'r ute efter. Supporten är ett bra val. Ringde i förrgår och fick vänta mindre än en minut.

• Medlem
  • Umeå
  • 2019-12-29 19:11

1920x1080 eller 1080p ska den skärmen köras i.

Ursprungligen av Innis:

Vad är det för färger du ä'r ute efter. Supporten är ett bra val. Ringde i förrgår och fick vänta mindre än en minut.

Nu har jag fått ordning på det! Jag fick hjälp av en från syncentralen som kom till mej för att fixa så att min dator som jag har som texttelefon funkar med rätt färger.

I Min Mac mini hade jag råkat aktivera gråskala. Han från syncentralen fixade det också .
/Anna Maria

• Medlem
  • Göteborg
  • 2020-01-07 17:46
Ursprungligen av Anna Maria:

Nu har jag fått ordning på det! Jag fick hjälp av en från syncentralen som kom till mej för att fixa så att min dator som jag har som texttelefon funkar med rätt färger.

I Min Mac mini hade jag råka aktivera gråskala. Han från syncentralen fixade det också .
/Anna Maria

Så bra att det löste sig!
Och äntligen har vi fått reda på att ”fula färger” åsyftade svartvitt. 😀

1
Bevaka tråden