Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kolumnbläddrare i Musik-appen?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Catalina har ju delat upp iTunes i flera appar. Jag letar (hittills) förgäves efter kolumnbläddraren i Musik-appen. Är den lost and gone forever?

Ursprungligen av Themotie:

Catalina har ju delat upp iTunes i flera appar. Jag letar (hittills) förgäves efter kolumnbläddraren i Musik-appen. Är den lost and gone forever?

Kan du ta en skärmdump så att man ser vad du menar.

Ursprungligen av calinou:

Kan du ta en skärmdump så att man ser vad du menar.

Nja. Det enda jag kan ta en skärmdump på är ju hur Musik-appen ser ut idag Men jag kan försöka beskriva. Tidigare gick det att få en avdelning av iTunes-fönstret längst upp med kolumner för (har jag för mig, möjligen gick det att välja) genre, artist, album. När man sen valde (klickade på) exempelvis en artist fick man i ett större fönster under de här kolumnerna upp alla låtar med den artisten. Klickade man på ett album fick man upp alla låtarna i det albumet. Samma med genre. Man kunde dra och välja hur stora de respektive fönstren var.

Edit: Kollade runt lite och längst upp här finns en bild på hur det såg ut. Men bilden är ganska avkapad längst ner. Listan med låtar där var mycket längre. Men kolumnerna längst upp syns bra.

https://support.apple.com/sv-se/guide/itunes/...

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-12-05 16:26
Ursprungligen av Themotie:

Nja. Det enda jag kan ta en skärmdump på är ju hur Musik-appen ser ut idag Men jag kan försöka beskriva. Tidigare gick det att få en avdelning av iTunes-fönstret längst upp med kolumner för (har jag för mig, möjligen gick det att välja) genre, artist, album. När man sen valde (klickade på) exempelvis en artist fick man i ett större fönster under de här kolumnerna upp alla låtar med den artisten. Klickade man på ett album fick man upp alla låtarna i det albumet. Samma med genre. Man kunde dra och välja hur stora de respektive fönstren var.

Edit: Kollade runt lite och längst upp här finns en bild på hur det såg ut. Men bilden är ganska avkapad längst ner. Listan med låtar där var mycket längre. Men kolumnerna längst upp syns bra.

https://support.apple.com/sv-se/guide/itunes/...

Så här menar du?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-12-05 17:19

Jag tror han avser de tre kolumnerna/fönstren till höger om listan.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-12-05 18:47
Ursprungligen av kenjon:

Jag tror han avser de tre kolumnerna/fönstren till höger om listan.

Aha ok nej det är borttaget

Ursprungligen av Innis:

Aha ok nej det är borttaget

  • Medlem
  • 2019-12-10 19:37
Ursprungligen av Themotie:

Verkar vara tillbaka i 10.15.2 som släpptes idag.

1
Bevaka tråden