Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Arcade - när smekmånaden är över

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple Arcade lanserades den 19 september och nu har det gått lite över en månad sedan lansering och frågan är om tjänsten är värd 59 kronor per månad?

Läs hela artikeln här

Jag spelar helst på Apple TV och har varit ganska så besviken tidigare på hur få spel det dyker upp till ATV och kanske framförallt att det inte är de bästa titlarna direkt. Flera bra spel som finns till iOS saknas på TVn.
Nu med Arcade tycker jag ändå att man kan påstå att spel på TVn fått ett lyft, det händer lite mer nu.

För min egen del märker jag att det är ganska få spel jag fastnar för och därför kanske det skulle vara bättre att betala för enbart de spelen. Men jag lär nog låta Apple dra dessa 59 spänn så slipper man fundera.

Ska det lagga sådär på dator? Såg ut som 10fps.

Helt meningslös tjänst med halvdåliga mobilspel som lider av låg framerate på alla enheter vi provat i familjen .
Spelen skulle med den prestanda som finns i våra enheter kunnat vara i klass med och bättre än switch spelen men kommer inte ens nära. Det känns som om tillverkarna inte ens försökt utan bara vill tjäna en snabb krona.

Så min Switch får stå för det portabla och med Xbox för grafiska upplevelsen. Åtminstone ett tag till.

Ursprungligen av Andorr:

Ska det lagga sådär på dator? Såg ut som 10fps.

Är antagligen för klent grafikkort i den datorn.

1
Bevaka tråden