Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få ambilight på vilken TV som helst med Apple TV och Hue Sync Box

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med hjälp av Philips Hue HDMI Sync Box och exempelvis en Apple TV kan vi få ambilight på vilken tv som helst.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-10-16 16:27

Det här är ju den största anledningen man INTE köper en Philip TV… Who the hell thought this was a good idea? Å andra sidan tycker kidsen om RGB överallt så, jag kanske börjar bli gammal…

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-10-16 16:53
Ursprungligen av Erik.dv:

Det här är ju den största anledningen man INTE köper en Philip TV… Who the hell thought this was a good idea? Å andra sidan tycker kidsen om RGB överallt så, jag kanske börjar bli gammal…

Helt enig med dig.

Hade det inte gått att stänga av det blåa LED-ljuset på Ubiquitys apor så hade de aldrig hamnat på inköpslistan, om jag säger så.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2019-10-17 13:19

2700kr och så strippar den allt utom 4k gör att den för mig går bort.

Dreamscreen är lite knepiga att få tag på, men har en 4K lösning inkl ledstrips för 3500.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-10-18 11:07
Ursprungligen av reboot81:

2700kr och så strippar den allt utom 4k gör att den för mig går bort.

Dreamscreen är lite knepiga att få tag på, men har en 4K lösning inkl ledstrips för 3500.

Vilka återförsäljare har Dreamscreen? Verkar inte säljas på deras site och hittar inte deras återförsäljare.

Ursprungligen av reboot81:

2700kr och så strippar den allt utom 4k gör att den för mig går bort.

Dreamscreen är lite knepiga att få tag på, men har en 4K lösning inkl ledstrips för 3500.

Den stödjer visst 4K, närmare bestämt Videoupplösning
Up to 4k 60Hz HDR10 och 2.0b with HDCP 2.2 HDMI

1
Bevaka tråden