Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 13.2 beta 2 bjuder på en rad nya emojis

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har idag lanserat iOS 13.2 beta 2 till utvecklare och nytt i uppdateringen är en drös nya emojis.

Läs hela artikeln här

Finns så många nu att man bara inte orkar leta upp den man vill ha.

  • Medlem
  • 2019-10-10 20:02

Äntligen! Fler emojis åt folket! Exakt vad mänskligheten behövde!

OBS: Ironi

Ursprungligen av CekariYH:

Finns så många nu att man bara inte orkar leta upp den man vill ha.

En av många anledningar till att jag gick över till SwiftKey, där går det att söka på emojis direkt i tangentbordet

  • Superhjälte
  • 2019-10-11 08:45
Ursprungligen av Marcus Attefors:

En av många anledningar till att jag gick över till SwiftKey, där går det att söka på emojis direkt i tangentbordet

Tyvärr är Swiftkey omöjligt att använda med sin skumma autokorrekt som inte går att stänga av.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-10-11 08:47

Ni som kör beta 2, har de fixat möjligheten att kunna skapa en pdf av inmatad data i Shortcuts nu?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-10-12 15:27
Ursprungligen av Zop:

Tyvärr är Swiftkey omöjligt att använda med sin skumma autokorrekt som inte går att stänga av.

Äntligen någon som håller med mig. Skrev precis om detta i bubblan ???

Ursprungligen av Marcus Attefors:

En av många anledningar till att jag gick över till SwiftKey, där går det att söka på emojis direkt i tangentbordet

Ursäkta en dum fråga, men hur söker man efter en emoji?

Ursprungligen av HåkanE:

Ursäkta en dum fråga, men hur söker man efter en emoji?

Bara att trycka på emojiknappen och då finns ett sökfält längst upp sen!

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Bara att trycka på emojiknappen och då finns ett sökfält längst upp sen!

Fattar fortfarande inte hur man söker efter en specifik emoji... för det är väl bara en blädderlista eller söker man med ord?

Ursprungligen av CekariYH:

Fattar fortfarande inte hur man söker efter en specifik emoji... för det är väl bara en blädderlista eller söker man med ord?

Med ord!

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Med ord!

Hmmm, det skulle aldrig jag komma ihåg vilket ord man kopplar till en av alla emojis som finns, ge gärna ett exempel på en av de ovanligare som tex krabban

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-10-12 19:44

Strular på en del iPads: https://www.macrumors.com/2019/10/11/ipad-pro... så kommer en ny fixad Beta 2.1 19:00 på Måndag 14:e Oktober

  • Superhjälte
  • 2019-10-12 19:47
Ursprungligen av Bittin^:

Strular på en del iPads: https://www.macrumors.com/2019/10/11/ipad-pro... så kommer en ny fixad Beta 2.1 19:00 på Måndag 14:e Oktober

Nu glömde du ange källa igen.

Ursprungligen av CekariYH:

Hmmm, det skulle aldrig jag komma ihåg vilket ord man kopplar till en av alla emojis som finns, ge gärna ett exempel på en av de ovanligare som tex krabban

Crab

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Crab

Haha, ok, men den var ju enkel, men kommer inte på någon som är ovanlig då jag inte ens vet vad den heter på svenska

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Crab

Den här då? Fuska inte nu och leta efter vad den heter

?

Oops vad liten den blev :-/

Ursprungligen av CekariYH:

Den här då? Fuska inte nu och leta efter vad den heter

?

Oops vad liten den blev :-/

Man kan söka väldigt brett så behöver inte veta exakt vad den heter

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Man kan söka väldigt brett så behöver inte veta exakt vad den heter

Haha, trodde inte du skulle se att det var glass, men det var ju rätt smart iaf, den heter flingad glass

Enligt MacWorld och beta 2 för iPad OS vilket skapat stora problem och blivit återkallas av Apple: https://macworld.idg.se/2.1038/1.724855/ipado...

1
Bevaka tråden