Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Apple slopar butterflymekanismen på kommande datorer

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har minst sagt haft det problematiskt med tangentborden på sina datorer men nu ryktas Apple slopa butterflymekanismen.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-10-10 23:53

Gud hör bön. Om detta nu är sant. Mitt problem är att jag vill byta dator 2021 och inte nästa år. Men kommer nytt tangentbord kan de klocka ned processorn, sätta i ett sämre grafikkort och göra batteriet tyngre och sämre - jag kommer ändå vilja byta 2020...

Ska vi verkligen tro att Apple går tillbaka till något som var innan? Blir det "sax" igen så blir det nån Apple-variant av "sax" som sticker ut på något annat sätt. Men att de går ifrån dagens känns troligt.

Det jag önskar mig mest är dock en mer exakt touch bar med haptic feedback så den blir användbar.

Ursprungligen av Chaosstar:

Ska vi verkligen tro att Apple går tillbaka till något som var innan? Blir det "sax" igen så blir det nån Apple-variant av "sax" som sticker ut på något annat sätt. Men att de går ifrån dagens känns troligt.

Det jag önskar mig mest är dock en mer exakt touch bar med haptic feedback så den blir användbar.

I värsta fall blir det en expanderad touch bar och inget vanligt tangentbord alls. Touchboard

Senast redigerat 2019-10-14 09:04
  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-10-14 12:44

Nooooooo!

1
Bevaka tråden