Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple startar reparationsprogram för iPhone 6S

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har dragit igång ett reparationsprogram för iPhone 6S då vissa av enheterna inte går att starta igen när den har stängts av.

Läs hela artikeln här

Super! MEN jag som har kirurghänder och kör iPhone SE, ingår den modellen?

Ursprungligen av Redaktionen:

Apple har dragit igång ett reparationsprogram för iPhone 6S då vissa av enheterna inte går att starta igen när den har stängts av.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av gurrab:

Super! MEN jag som har kirurghänder och kör iPhone SE, ingår den modellen?

Nepp, felet är bara på 6S!

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2019-10-10 09:29

Måste bara fråga... Har en så gammal telefon som iPhone 6S verkligen tillverkats under 2018 och 2019?

Ursprungligen av lensv:

Måste bara fråga... Har en så gammal telefon som iPhone 6S verkligen tillverkats under 2018 och 2019?

Ja. Brorsan köpte en åt sin fru. Den levererades med IOS 12.4 och var tillverkad i augusti.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2019-10-10 10:09
Ursprungligen av Zeugma:

Ja. Brorsan köpte en åt sin fru. Den levererades med IOS 12.4 och var tillverkad i augusti.

Vart köper man en sådan telefon då? I Apple Store har den ju inte funnits på flera år...

Ursprungligen av lensv:

Vart köper man en sådan telefon då? I Apple Store har den ju inte funnits på flera år...

Jo, det gjorde den tills helt nyligen. Men brorsan köpte sin på Elgiganten.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2019-10-10 10:30
Ursprungligen av Zeugma:

Jo, det gjorde den tills helt nyligen. Men brorsan köpte sin på Elgiganten.

Möjligtvis har 7'an funnits där tills rel. nyligen, men 6S har iaf. inte jag sett hos Apple på bra länge.

Ursprungligen av lensv:

Möjligtvis har 7'an funnits där tills rel. nyligen, men 6S har iaf. inte jag sett hos Apple på bra länge.

Apple tog bort den i fjol då XS/XR släpptes.

Ursprungligen av lensv:

Möjligtvis har 7'an funnits där tills rel. nyligen, men 6S har iaf. inte jag sett hos Apple på bra länge.

Ja, ”tills helt nyligen”, som jag skrev, eller ”bra länge” är subjektiva begrepp. Wikipedia* vet att berätta att den togs bort den 12 september 2018. Men den har alltså fortsatt att tillverkas och sålts fram till i augusti i år.

* https://en.wikipedia.org/wiki/IPhone_6S

Ursprungligen av Andorr:

Apple tog bort den i fjol då XS/XR släpptes.

Just det.

1
Bevaka tråden