Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fler tecken på Apples Tile-utmanare

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När Apple visade upp sina nya iPhone-modeller så trodde många att det skulle komma en "One more thing" i form av en konkurrent till trackern Tile, men så blev det inte.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2019-09-20 09:55

Förhoppningsvis kommer den redan under oktober-eventet. Frågan är om en lansering i Sverige kommer dröja när den väl släpps.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-09-20 10:32

Det är väl bara tillgången som styr i så fall? Det borde inte finnas några regionspecifika skäl.

  • Medlem
  • 2019-09-20 10:39
Ursprungligen av kenjon:

Det är väl bara tillgången som styr i så fall? Det borde inte finnas några regionspecifika skäl.

Tänker mer att efterfrågan kanske är så stor så de väljer att lansera ut det i omgångar, likt HomePod. Men förhoppningsvis har jag fel!

Ursprungligen av WiFi:

Tänker mer att efterfrågan kanske är så stor så de väljer att lansera ut det i omgångar, likt HomePod. Men förhoppningsvis har jag fel!

Är det verkligen efterfrågan som styr att fler länder inte har HomePod?

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Är det verkligen efterfrågan som styr att fler länder inte har HomePod?

Kan man ju undra verkligen... jag menar hur länge sen var det som HomePod lanserades och fortfarande ingen svensk version????

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-09-20 15:12
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Är det verkligen efterfrågan som styr att fler länder inte har HomePod?

Nej, om det var tillgång/efterfrågan som begränsade var HomePod lanseras så skulle det ju vara bättre att släppa den i lileputtländer som Sverige, eller tänker jag fel?

Jag tror Apple råkade göra en felrekrytering när de anställde personen som skulle göra svenska lokaliseringen av Siri till HomePod. När det var klart för leverans visade det sig att HomePod-Siri var omöjlig att tala med. De fick börja om från början. Skåningen de anställt blev omplacerad och jobbar numera mer "hands-on" med sina nya kollegor på Apple: Liam och Daisy

  • Medlem
  • 2019-09-20 15:20
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Är det verkligen efterfrågan som styr att fler länder inte har HomePod?

Jag menar att Apple kanske inte klarar av att möta efterfrågan, därav lanseringen i flera steg. Inte att intresset skulle vara för lågt...

Senast redigerat 2019-09-20 20:22
  • Medlem
  • 2019-09-20 15:21

Tillgången ska det vara, inte efterfrågan! Fel blir det ibland.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-09-21 14:16
Ursprungligen av WiFi:

Jag menar att Apple kanske inte klarar av att möta efterfrågan, därav lanseringen i flera steg. Inte att intresset skulle vara för lågt...

Tveksamt....lätt att få tag på i webbshoppar som svartimporterat den.

1
Bevaka tråden