Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

För nordiska Gamers?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Email från komplett. se
Vilken tur man bor i norden då…

Vad finns att diskutera?

Dålig eller felaktig copy ser man ju dagligen. Finns Facebook-grupper dedikerade till ämnet.

Ursprungligen av jurassic579:

Vad finns att diskutera?

Dålig eller felaktig copy ser man ju dagligen. Finns Facebook-grupper dedikerade till ämnet.

Vad nu då... tycker inte du att "utvecklade för nordiska Gamers" dvs det jag strök under och över på bilden är jädrigt fånigt? Så dom söderöver eller på andra sidan atlanten har inte med produkterna att göra typ?

Varför skulle jag posta en fånig text på FB eller tål du inte att läsa detta, dessutom inte en felaktig eller dålig copy utan en skärmavskrift från en annons av Komplett.se som jag fick på emailen.

Va inne och kolla på Svives grejor och dom ser rätt bra ut, men jag är ingen gamer som många andra här på 99mac så har ingen aning om det bra grejor eller inte.
Länk Här:

Det är kanske att man kan höra Å, Ä & Ö i hörlurarna. ??

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-09-18 08:51
Ursprungligen av CekariYH:

...dessutom inte en felaktig eller dålig copy utan en skärmavskrift från en annons av Komplett.se som jag fick på emailen.

Han syftar nog på "copy" i betydelsen "säljande text", inte "kopia".

Ursprungligen av Vassius:

Han syftar nog på "copy" i betydelsen "säljande text", inte "kopia".

Okay det fattade inte jag, har nog aldrig sett det ordet som så. Då blev den delen ett missförstånd från min sida.
Ber om ursäkt för detta.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-09-18 18:27
Ursprungligen av CekariYH:

Vad nu då... tycker inte du att "utvecklade för nordiska Gamers" dvs det jag strök under och över på bilden är jädrigt fånigt?

Sannolikt bara trams, men de är ju inte helt ute och cyklar.
Generellt är vi längre än befolkningen i de flesta andra länder t ex så en gaming-stol dimensionerad för en genomsnittlig nordbo skulle ju skilja sig från en för en genomsnittlig asiat.

Förekommer ju i t ex bil-branschen med "utvecklad för nordiskt klimat".

Ursprungligen av Json_81:

Sannolikt bara trams, men de är ju inte helt ute och cyklar.
Generellt är vi längre än befolkningen i de flesta andra länder t ex så en gaming-stol dimensionerad för en genomsnittlig nordbo skulle ju skilja sig från en för en genomsnittlig asiat.

Förekommer ju i t ex bil-branschen med "utvecklad för nordiskt klimat".

Iofs sig men resten då, är ju inte bara stolar dom gör utan möss etc
En motor och chassi på en bil skiljer sig en hel del från dom för andra klimat så där tycker jag det är befogat, för vårat kalla klimat brukar det ofta vara ett lite större batteri än dom för dom varmare klimaten plus en del annat.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-09-19 04:18
Ursprungligen av CekariYH:

Iofs sig men resten då, är ju inte bara stolar dom gör utan möss etc
En motor och chassi på en bil skiljer sig en hel del från dom för andra klimat så där tycker jag det är befogat, för vårat kalla klimat brukar det ofta vara ett lite större batteri än dom för dom varmare klimaten plus en del annat.

Möss kan vara större med

1
Bevaka tråden