Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple presenterar mer information om Apple TV+

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har i dag, på sin keynote, presenterat lite mer information om sin kommande streamingtjänst.

Läs hela artikeln här

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-09-10 19:25

Billigt måste jag säga

”1 års gratis prenumeration vid köp av en ny Apple TV.”

Det var väl ändå inte vad Tim sa, han sa att du fick 1 års prenumeration för vilken ny Apple produkt du än köpte.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-09-10 19:46
Ursprungligen av Hank Solo:

”1 års gratis prenumeration vid köp av en ny Apple TV.”

Det var väl ändå inte vad Tim sa, han sa att du fick 1 års prenumeration för vilken ny Apple produkt du än köpte.

Stämmer bra det.

Ursprungligen av Hank Solo:

”1 års gratis prenumeration vid köp av en ny Apple TV.”

Det var väl ändå inte vad Tim sa, han sa att du fick 1 års prenumeration för vilken ny Apple produkt du än köpte.

Jag uppfattade det som att 1 års Apple TV+ ingår vid köp av ny iPhone, iPad, Apple TV, iPod touch eller ny Mac, dvs prylar man kan använda för att kunna se Apple TV+ med. Ingenting nämndes om Apple Watch i det fallet. Men jag hoppas att Apple kan ändra på detta, eftersom det är ny klocka jag är intresserad av.

Ursprungligen av rowlfen2:

Jag uppfattade det som att 1 års Apple TV+ ingår vid köp av ny iPhone, iPad, Apple TV, iPod touch eller ny Mac, dvs prylar man kan använda för att kunna se Apple TV+ med. Ingenting nämndes om Apple Watch i det fallet. Men jag hoppas att Apple kan ändra på detta, eftersom det är ny klocka jag är intresserad av.

Hur som så var det inte endast om man köpte en ATV (som det stod i artikeln från början, är ändrat nu).

1
Bevaka tråden