Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone-försäljningen minskar och ökar samtidigt

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple ökar sina marknadsandelar i Kina men minskar i Europa. Här är förklaringen.

Läs hela artikeln här

Härhör till stor vaddå?

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-08-13 15:56
Ursprungligen av calinou:

Härhör till stor vaddå?

Woops, ändrat!

Rent allmänt börjar det vara lite still med iPhone försäljningen vid den här tiden på året. Det är nära lanseringen till nästa uppsättning iPhones inom kort. Så jag tror ev, kunder väntar och ser vad som kommer.

Tror dock det inte vore en nackdel om Apple införde en budgetmodell. Kanske nån slags modern uppföljare till iPhone SE.

Ursprungligen av johnh3:

Rent allmänt börjar det vara lite still med iPhone försäljningen vid den här tiden på året. Det är nära lanseringen till nästa uppsättning iPhones inom kort. Så jag tror ev, kunder väntar och ser vad som kommer.

Tror dock det inte vore en nackdel om Apple införde en budgetmodell. Kanske nån slags modern uppföljare till iPhone SE.

Håller med skulle inte va fel med en budget modell likt SE...krymp XR till SE storlek!

Jag vet inte men som lekman i det stora hela händer det väl inga mirakel vid släpp, det största var väl när iPhone x släpptes och nu senast xs max, vilket gör det värt för folk att byta upp sig eller har jag missat nåt?

1
Bevaka tråden