Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu kan du hjälpa oss att hålla 99mac levande

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi presenterade för ett tag sedan möjligheten att hjälpa till att hålla sidan levande genom att bli Patreon. Några av er önskade ett annat sätt än just Patreon och vi lyssnade. Här kommer nu möjligheten att donera via PayPal.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-08-12 21:49
Ursprungligen av Redaktionen:

Vi presenterade för ett tag sedan möjligheten att hjälpa till att hålla sidan levande genom att bli Patreon. Några av er önskade ett annat sätt än just Patreon och vi lyssnade. Här kommer nu möjligheten att donera via PayPal.

Läs hela artikeln här

Får man föreslå att den nya menyn "Donera" inte går till PayPal direkt, utan till en landningssida där länkar till både Patreon och PayPal finns? Och samtidigt en trevligt formulerad säljtext och kort presentation av er som nu driver 99mac.

Ett alternativ är PayPal och Patreon som undermenyer till Donera. Men en gemensam landningssida är nog bättre. Fast jag antar att detta var en snabbfix, så Tack och ska ge er arbetsro. Sommarn är inte över än...

Senast redigerat 2019-08-12 22:26

Trycker på donera och kommer till Paypal, men får bara ett felmeddelande där.

Ursprungligen av IngoX:

Och samtidigt en trevligt formulerad säljtext och kort presentation av er som nu driver 99mac.

Låt inte Esse skriva bara ??

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-08-13 15:53
Ursprungligen av Mrkhaglund:

Trycker på donera och kommer till Paypal, men får bara ett felmeddelande där.
https://i.imgur.com/rNxXqJV.jpg

Tror det blir så om du råkar trycka två gånger.

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-08-13 15:54
Ursprungligen av Mrkhaglund:

Låt inte Esse skriva bara ??

Skriver sällan svar, det kommer i form av en meme! Vänta bara skall jag hitta en passande snöflinga!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-08-23 13:28

Ser att ni nu fixat en landningssida från Donera i toppmenyn. Men PayPal-länken på den sidan funkar inte. Oavsett om jag redan är inloggad på PayPal eller inte får jag ett "Sessionen är ogiltig eller har upphört att gälla."

Ping @Thor, @Marcus Attefors

Ursprungligen av IngoX:

Ser att ni nu fixat en landningssida från Donera i toppmenyn. Men PayPal-länken på den sidan funkar inte. Oavsett om jag redan är inloggad på PayPal eller inte får jag ett "Sessionen är ogiltig eller har upphört att gälla."

Ping @Thor, @Marcus Attefors

Grymt uppskattat att du noterade detta, nu har vi löst det! Tack!

La in 36 spänn till Esse till en kopp kaffe! Bullen får du betala själv! Du har ju hjälpt mig lite på sista tiden!

Donera-knappen muppar lite för mig:

Jag förlorar den undre menyn när muspekaren ligger på den.

  • Medlem
  • 2019-09-16 15:08
Ursprungligen av SweSG:

Donera-knappen muppar lite för mig:

https://i.imgur.com/SDMPkbi.png

https://i.imgur.com/MaUyaWA.png

Jag förlorar den undre menyn när muspekaren ligger på den.

Det är ju en undermeny till den övre, om det inte finns några val under så syns den ju inte...
(Sen kanske man kan låta den svarta ligga kvar tom, så det inte hoppar så mycket )

Ursprungligen av garda:

Det är ju en undermeny till den övre, om det inte finns några val under så syns den ju inte...
(Sen kanske man kan låta den svarta ligga kvar tom, så det inte hoppar så mycket )

Jo, det ser bara lite fulhackat ut i mitt tycke! Sedan vad man ska ha istället vettifan! Det är la att det hoppar så mycket jag inte gillar.

Var lite snål förra gången och slänger in en liten slant till:

Verkar vara 108 kr som är max via Paypal! Men jag kör adblock så ni får inga slantar via reklam på mig. Tänker inte stänga av den heller

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-09-18 15:10
Ursprungligen av SweSG:

Var lite snål förra gången och slänger in en liten slant till:

https://i.imgur.com/jFBotFM.png

Verkar vara 108 kr som är max via Paypal! Men jag kör adblock så ni får inga slantar via reklam på mig. Tänker inte stänga av den heller

Tackar hjärtligast! Det är helt ok med Adblocker - jag är mest glad att du inte öronmärkte denna instättning till mina kollegor

1
Bevaka tråden