iOS 13 Public beta 4

TrÄden skapades och har fÄtt 15 svar. Det senaste inlÀgget skrevs .
1

Finns OTA nu đŸ‘đŸŒ

• Medlem
  • Falun
  • 2019-07-30 21:19
Ursprungligen av Mrkhaglund:

Finns OTA nu đŸ‘đŸŒ

Varför starta en ny trÄd nÀr det redan finns en.

Ursprungligen av Innis:

Varför starta en ny trÄd nÀr det redan finns en.

Finns ingen för pb 4 + att det Àr lÀttare att diskutera förÀndringarna i nya betan i den trÄden betan gÀller.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-07-31 09:17

Betaversionerna Àr ganska kortlivade sÄ det borde rÀcka med en trÄd. DÄ Àr det lÀttare att följa flödet och se om nÄgon bugg rÀttats till.

• Medlem
  • Falun
  • 2019-07-31 10:37
Ursprungligen av kenjon:

Betaversionerna Àr ganska kortlivade sÄ det borde rÀcka med en trÄd. DÄ Àr det lÀttare att följa flödet och se om nÄgon bugg rÀttats till.

Precis min tanke. HÄlla pÄ starta en ny trÄd för varje Àr bara löjligt

• Medlem
  • Örebro
  • 2019-07-31 11:43

Tycker en ny trÄd för varje version Àr toppen! Vill ni andra inte lÀsa den sÄ skippa det.

Filer

Nu börjar det likna nÄt - Med den hÀr beta-versionen kom Àven möjligheten i os13 att kopiera filer, jag har tidigare tex inte kunnat importera bilder direkt frÄn ansluten Hyperdrive/kortlÀsare och sd-kort i ios13 till min iPad. Nu fungerar det, dels direkt i filmrullen men Àven via Filer dÀr det nu Àven funkar att dra fil frÄn sd-kort direkt till tex Dropbox.

Senast redigerat 2019-07-31 12:42
  • Medlem
  • Falun
  • 2019-07-31 12:28
Ursprungligen av mizi83:

Tycker en ny trÄd för varje version Àr toppen! Vill ni andra inte lÀsa den sÄ skippa det.

Vilket löjligt svar. Om jag sjÀlv Àr beta testare och vill lÀsa men inte hÄlla pÄ och jÀmföra mellan trÄdar? Hur löser jag det?

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-07-31 12:30
Ursprungligen av mizi83:

Det Àr inte det det handlar om, klart vi vill lÀsa det! Men det verkar lite onödigt att starta en ny trÄd för varje beta, som kommer med 2-4 veckors mellanrum. Speciellt om man letar efter nÄgot, "nÀmndes det hÀr i beta 2 eller beta 3". DÄ Àr det enklare om alla iOS 13 beta ligger i samma trÄd. InlÀggen hamnar ju ÀndÄ i kronologisk ordning, sÄ det Àr lÀtt att skrolla fram till beta 3.
DÀremot kan jag tÀnka mej en ny trÄd för iOS 13.1 beta, resp 13.2 beta, men inte inför varje betarelease nÀr det gÀller samma version av iOS.

Kan en moderator snÀlla slÄ ihop trÄdarna för iOS 13 Public beta 1, 2, 3 samt 4 sÄ @Innis och @kenjon fÄr som dom vill?

• Medlem
  • Örebro
  • 2019-07-31 15:57
Ursprungligen av Innis:

Vilket löjligt svar. Om jag sjÀlv Àr beta testare och vill lÀsa men inte hÄlla pÄ och jÀmföra mellan trÄdar? Hur löser jag det?

Vilket löjligt svar. Om jag sjÀlv Àr betatestare och vill lÀsa men inte hÄlla pÄ och söka i en lÄng trÄd? Hur löser jag det?

Ursprungligen av mizi83:

Vilket löjligt svar. Om jag sjÀlv Àr betatestare och vill lÀsa men inte hÄlla pÄ och söka i en lÄng trÄd? Hur löser jag det?

LÀs trÄden frÄn slutet och framÄt

• Medlem
  • Falun
  • 2019-07-31 16:14
Ursprungligen av mizi83:

Oh nej jag rĂ„kade skiva isĂ€r. Vad ska jag gö ra đŸ˜©đŸ€Ł

Tycker jag fÄtt betydligt sÀmre batteritid pÄ min Apple watch iom IOS betan, nÄgon annan?

Ursprungligen av Broccolibukettn:

Tycker jag fÄtt betydligt sÀmre batteritid pÄ min Apple watch iom IOS betan, nÄgon annan?

Inte helt ovanligt. FörvÀntar man sig nÄgot annat sÄ ska man hÄlla sig borta frÄn beta.

Ursprungligen av Broccolibukettn:

Kör du beta pÄ watchOS eller bara telefonen?

watchOS betan har klart sÀmre batteritid Àven om det blev mycket bÀttre iom senaste uppdateringen

1
Bevaka trÄden