Bilderna från mobilen visas inte i datorn

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Falun
  • 2019-07-15 19:39
Ursprungligen av barbapappa_86:

Tror jag är blockad Du ska btw ha credd för att du orkar med Calinou och hjälper till, till trots.

Blockad? Går det på 99mac? Varför skulle hon blockera dig för. Bland den mest hjälpsamma medlemmen.

Ursprungligen av Innis:

Blockad? Går det på 99mac? Varför skulle hon blockera dig för. Bland den mest hjälpsamma medlemmen.

Tror inte det. Tack. Det finns det nog delade meningar om misstänker jag En medlem tycker "påhopp" och en annan "kritik".

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-07-15 22:00
Ursprungligen av calinou:

Safari litar jag på med öppna fönster.
Dom andra har jag haft otur att det har försvunnit massor med omstart. Givetvis har jag många fästa flikar också så att det inte finns någon plats på verktygsfältet.

I Chrome har du under Historik - Öppna alla tidigare öppna... eller vad det står.
I Firefox Historik - Äterställ föregående session.

Ursprungligen av kenjon:

I Chrome har du under Historik - Öppna alla tidigare öppna... eller vad det står.
I Firefox Historik - Äterställ föregående session.

Ibland har det inte återställt sig i synnerhet Firefox har jag haft problem. Brave verkar som det återställer sig. Chrome får man leta lite dock finns OneTab. Safari fungerar.

• Medlem
  • Falun
  • 2019-07-16 08:58
Ursprungligen av calinou:

Ibland har det inte återställt sig i synnerhet Firefox har jag haft problem. Brave verkar som det återställer sig. Chrome får man leta lite dock finns OneTab. Safari fungerar.

Flikar är inget permanent sätt att spara webbsidor utan du måste spara dom som bokmärken.
För man måste starta om telefonen ibland för att lösa problem. Så är det bara och något du måste acceptera.

Bevaka tråden