Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vattentäta AirPods ryktas lanseras senare under året

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

AirPods är nog en av Apples mest lyckade tillbehör på väldigt länge och nu ryktas det att en ny version kommer att lanseras senare under året.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-07-09 22:57

Hjälper inte att göra dem vattentäta, blåtand funkar inte i vatten. Köpte ett par billiga vattentäta lurar för att testa, räcker att klockan kommer precis under ytan för att få problem med ljudet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-07-10 20:00

Huvudsaken är att de klarar en rejäl dusch. Jag har flera gånger klivit in i duschen och i sista sekund kommit på att jag har dem i örat.(det säger något om hur bra de är) Nu klarar de väl en hel del iofs, men en mer officiell klassning vore bra.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-07-10 20:22
Ursprungligen av Json_81:

Hjälper inte att göra dem vattentäta, blåtand funkar inte i vatten. Köpte ett par billiga vattentäta lurar för att testa, räcker att klockan kommer precis under ytan för att få problem med ljudet.

Är nog inte meningen är att man ska simma med dom bara för att dom blir vattentäta.
Mer att dom ska tåla svett och ofrivilliga dopp

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-07-11 05:56
Ursprungligen av Innis:

Är nog inte meningen är att man ska simma med dom bara för att dom blir vattentäta.
Mer att dom ska tåla svett och ofrivilliga dopp

I artikeln skrivs det om att simma med dem.
Men om inte Apple trollar med sitt chip lär det vara som du skriver.

Jag simmar med mina och håller på med vattenaerobic men dom blir inte blötta eftersom jag blöter inte huvudet.. Det fungerar super bra. Dock undrar jag ibland om dom tål fukt när man man håller på inomhus. Att duscha med dom går säkert också bra eftersom dom sitter tätt runt öronen bara det inte blir blött i ändan på dom. Kan ändå inte tro att de ryktas om äkta vattentäta med det skulle bli toppen.
Har även ett par vattentäta hörlurar men tycker att mina AirPods är bekvämare.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-07-11 13:22
Ursprungligen av calinou:

Jag simmar med mina och håller på med vattenaerobic men dom blir inte blötta eftersom jag blöter inte huvudet.. Det fungerar super bra. Dock undrar jag ibland om dom tål fukt när man man håller på inomhus. Att duscha med dom går säkert också bra eftersom dom sitter tätt runt öronen bara det inte blir blött i ändan på dom. Kan ändå inte tro att de ryktas om äkta vattentäta med det skulle bli toppen.
Har även ett par vattentäta hörlurar men tycker att mina AirPods är bekvämare.

Ja

https://9to5mac.com/2019/07/01/waterproof-ear...

1
Bevaka tråden