Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

FaceTime i iOS 13 låter oss hålla ögonkontakt

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Väldigt få tittar in i kameran på sin telefon när de gör videosamtal vilket kan resultera i att deltagarna kan verka något disträa. Apple har i iOS 13 gjort något för att åtgärda detta i sin egna videosamtalstjänst FaceTime

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-07-03 20:58

Ja tänk va de kan nuförtiden!

Undrar hur det blir för mig som brukar försöka titta in i kamerahålet? Hoppas AR-Kit är så smart att det då INTE korrigerar, annars kommer alla tro att jag tittar upp i taket, totalt skelögd eller ointresserad

Obs inte jag på bilden, den är lånad från 9to5mac-artikeln Thor angav som källa

Ganska sanslöst att det går att göra...

  • Medlem
  • 2019-07-04 07:44
Ursprungligen av BlackSmp:

Ganska sanslöst att det går att göra...

Visst är det. Något måste man ju använda datorkraften i telefonen till. Men jag föredrar nog riktiga ögon framför konstgjorda/manipulerade.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2019-07-04 09:22

Undrar hur det kommer se ut för folk med ögonproblem (vindögda eller liknande)?
Kommer säkert videos på detta, och memes, framöver.

Ursprungligen av IngoX:

Ja tänk va de kan nuförtiden!

Undrar hur det blir för mig som brukar försöka titta in i kamerahålet? Hoppas AR-Kit är så smart att det då INTE korrigerar, annars kommer alla tro att jag tittar upp i taket, totalt skelögd eller ointresserad
Obs inte jag på bilden, den är lånad från 9to5mac-artikeln Thor angav som källa

När dom ändå håller på och ändrar så skulle det vara bra att den kan styla folk också.

MacRumors har testat funktionen och här har vi en hel video på funktionen som faktiskt är smått genialisk!

https://www.macrumors.com/2019/07/03/ios-13-a...

1
Bevaka tråden