Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Allt du behöver veta om HomeKit Secure Video

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I höst kommer utvecklare av smarta kameror ha möjligheten att implementera stöd för HomeKit Secure Video som Apple visade upp på WWDC, men vad är det och hur kommer det fungera?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-06-24 12:24

Så 29 kr/mån för en kamera och 89 kr/mån för två kameror?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-06-24 14:19
Ursprungligen av Redaktionen:

I höst kommer utvecklare av smarta kameror ha möjligheten att implementera stöd för HomeKit Secure Video som Apple visade upp på WWDC, men vad är det och hur kommer det fungera?

Läs hela artikeln här

Spännande! Jag har iofs svårt att se hur kameratillverkarna skulle ge upp sina inkomstbringande prenumerationer hur som helst. Överväger en säkerhetslösning på landet och hemma, men det känns som att man skulle vilja veta lite mer om planerna. Får väl hålla mig till i höst...;-)

Denna nyheten och den om HomeKit-certifierad router tyckte jag va väldigt spännande. Hoppas på mer info om dessa framöver.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2019-06-25 13:57
Ursprungligen av kenjon:

Så 29 kr/mån för en kamera och 89 kr/mån för två kameror?

Ja, men 89kr/mån ger dig upp till 5 kameror.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-06-25 14:25
Ursprungligen av reboot81:

Ja, men 89kr/mån ger dig upp till 5 kameror.

Känns ju lite udda, tycker jag, att tala i termerna att det kostar en viss summa per månad för olika antal kameror. Huvudfunktionaliteten man betalar dessa pengar för är för en viss yta i iCloud, att sedan funktioner som att spara videodata från kameror kopplas på detta är ju en annan sak.

1
Bevaka tråden