Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

watchOS 6 kommer låta dig radera flertalet inbyggda appar

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I det kommande watchOS 6 så kommer du kunna radera en rad olika inbyggda appar på din Apple Watch.

Läs hela artikeln här

ÄNTLIGEN!! Vilka appar kan man radera idag?

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2019-06-20 14:38

Jag fattar faktiskt inte detta. Varför ör det sådan hysteri att radera appar? I mitt fall låter jag bara bli att använda dom. Problem solved.

Radio? Var finns den, eller kräver det en annan modell än jag har?

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2019-06-20 17:23
Ursprungligen av CekariYH:

Radio? Var finns den, eller kräver det en annan modell än jag har?

https://support.apple.com/sv-se/guide/watch/a...

Ursprungligen av The Cat:

Jag fattar faktiskt inte detta. Varför ör det sådan hysteri att radera appar? I mitt fall låter jag bara bli att använda dom. Problem solved.

Är ju ett gytter utav appar på hemskärmen så vore riktigt skönt att bli av med typ alla standard appar.

Tackar, men finns ju bara Apple Music... fastän jag bläddrar i kanaler etc :-/ Får fortsätta med TuneIn på mobilen utan en massa larv.

Ursprungligen av jimel:

Är ju ett gytter utav appar på hemskärmen så vore riktigt skönt att bli av med typ alla standard appar.

Grid layout

Tips: ändra layout till grid om du inte redan har gjort det. Mycket enklare och mer överskådligt

Ursprungligen av BlackSmp:

Grid layout

Tips: ändra layout till grid om du inte redan har gjort det. Mycket enklare och mer överskådligt

Tack för tips men tycker det är så tråkigt med en lista ?

Ursprungligen av jimel:

Tack för tips men tycker det är så tråkigt med en lista ?

Hellre tråkigt och tydligt än roligt och rörigt

1
Bevaka tråden