Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IKEA drar igång försäljningen av sina smarta rullgardiner i augusti

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi är många som går och väntar på att IKEA ska lansera sina smarta rullgardiner FYRTUR och KADRILJ som från början skulle släppts redan i februari.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Finspång
  • 2019-06-11 13:41

Är nog ett givet köp! Har 5st rullgardiner idag för att täcka alla fönster som alla sett bättre dagar. Eftersom man är så lat så är, i alla fall dom i vardagsrummet, så gott som konstant nere så skulle vara skönt att kunna automatisera dom istället.

Tittar jag på TV måste dom vara nere men sitter jag vid datorn i samma rum skulle dom gärna få vara uppe. Ändrar scene för belysningen idag när jag går mellan tv- och kontorsdelen så vore grymt o få med rullgardingerna i samma moment.

På ti’n, har väntar länge nog ⏱

Ursprungligen av wurpan:

Är nog ett givet köp! Har 5st rullgardiner idag för att täcka alla fönster som alla sett bättre dagar. Eftersom man är så lat så är, i alla fall dom i vardagsrummet, så gott som konstant nere så skulle vara skönt att kunna automatisera dom istället.

Tittar jag på TV måste dom vara nere men sitter jag vid datorn i samma rum skulle dom gärna få vara uppe. Ändrar scene för belysningen idag när jag går mellan tv- och kontorsdelen så vore grymt o få med rullgardingerna i samma moment.

Kan bara instämma, är dock rädd för att IKEA kommer missbedöma hur många som faktiskt vill ha dessa så det kommer bli extremt svårt att få tag på dessa vid release, lite som med deras smarta pluggar som var slut i lager i typ två månader. Man får helt enkelt hänga på låset

  • Medlem
  • Finspång
  • 2019-06-11 13:53
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Kan bara instämma, är dock rädd för att IKEA kommer missbedöma hur många som faktiskt vill ha dessa så det kommer bli extremt svårt att få tag på dessa vid release, lite som med deras smarta pluggar som var slut i lager i typ två månader. Man får helt enkelt hänga på låset

Får se hur mycket jag orkar anstränga mig för att få tag i dom direkt. Jag var och köpte mina första pluggar i fredags förra veckan. Nu fanns det gott om dom i alla fall

Ursprungligen av wurpan:

Får se hur mycket jag orkar anstränga mig för att få tag i dom direkt. Jag var och köpte mina första pluggar i fredags förra veckan. Nu fanns det gott om dom i alla fall

Haha härligt Känner jag mig själv rätt så kommer jag hata mig själv om jag inte hänger på låset och köper dessa direkt

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-06-12 15:15

Tycker det är oerhört tråkigt att de missar målet så otroligt genom att släppa dem när sommaren i stort sett är över.

Får sannolikt bli ett köp nästa vår.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-06-12 15:43

Visa av erfarenhet? Mindre risk att överskrida produktionskapaciteten om man släpper nya varor off-season. De ska tydligen släppa sin nya smarta motorvärmare nu i juli.

  • Medlem
  • Svalöv
  • 2019-06-13 10:21

Bah, typ 80% av mina fönster är 200cm. Blir ju jävla knepigt detta.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-06-13 11:45
Ursprungligen av IngoX:

Visa av erfarenhet? Mindre risk att överskrida produktionskapaciteten om man släpper nya varor off-season. De ska tydligen släppa sin nya smarta motorvärmare nu i juli.

Hahaha, smart där

1
Bevaka tråden