Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Savant Pro Remote - Den ultimata fjärrkontrollen för Apple-användare?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi rör oss mer och mer åt hållet att använda rösten istället för att trycka på lampknappar och manuellt öppna ytterdörren och mycket mer. Men hur vore det om det fanns en fjärrkontroll som kan kontrollera saker via rösten och via knapptryckningar?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-06-11 07:50

En 4:e generationens iPod nano förlängd med en halv philips fjärrkontroll

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-06-11 09:11
Ursprungligen av IngoX:

En 4:e generationens iPod nano förlängd med en halv philips fjärrkontroll

Exakt! Den skulle de ju tagit tillbaka i stället för Touch!

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2019-06-11 09:22

Habegäret växte genast!!! Attans.....Jag kommer ha våta drömmar om den nu!!!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-06-11 11:04

Jag har en sån fjärrkontroll. iPhone kallas den

Ursprungligen av Jedih:

Habegäret växte genast!!! Attans.....Jag kommer ha våta drömmar om den nu!!!

??? ?

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-06-11 19:18

Kör en Harmony Elite med Hub nu.
Den här var riktigt intressant!! Hoppas att man kan ställa in senario. Liks bra som på Logitech!
Blir till att hårdbevaka recensioner ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-06-12 10:04

Håller inte med. Det där är en fjärr för teknikentusiaster. Någon som älskar knappar.

För mig är det fail. En pryl som står i ett ställ någonstans i huset som man ska leta reda på för att tända en lampa?? Förväntas man vara konstant fastskruvad i TV-soffan? Hur gör gäster?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-06-12 10:26
Ursprungligen av pesc:

Håller inte med. Det där är en fjärr för teknikentusiaster. Någon som älskar knappar.

För mig är det fail. En pryl som står i ett ställ någonstans i huset som man ska leta reda på för att tända en lampa?? Förväntas man vara konstant fastskruvad i TV-soffan? Hur gör gäster?

Absolut för teknikentusiast, och som sådan kan man behöva tänka till innan man lånar ut sitt automatiserade hem.

För jämför med @Json_81s åsikt att han inte behöver en sådan här fjärrkontroll eftersom han har sin iPhone. Hans eventuella gäster kan nog uppskatta en sån här pryl så de slipper låna värdens telefon.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-06-12 10:31
Ursprungligen av IngoX:

Absolut för teknikentusiast, och som sådan kan man behöva tänka till innan man lånar ut sitt automatiserade hem.

För jämför med @Json_81s åsikt att han inte behöver en sådan här fjärrkontroll eftersom han har sin iPhone. Hans eventuella gäster kan nog uppskatta en sån här pryl så de slipper låna värdens telefon.

Mina gäster kan be Alexa sköta om saker.
Eller bättre, när allt är färdigt, de kan låta bli att röra något alls.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-06-12 10:34
Ursprungligen av Json_81:

de kan låta bli att röra något alls.

Ha, ha, du är en sann teknikentusiast. Pilla inte! ?

1
Bevaka tråden