Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper iOS 12.3.2 till iPhone 8 Plus

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu finns det en ny iOS-uppdatering att hämta hem och installera som innehåller ett gäng buggfixar till iPhone 8 Plus.

Läs hela artikeln här

Här hittas det fasen ingen uppdatering ännu

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-06-10 20:32
Ursprungligen av N_Micke:

Här hittas det fasen ingen uppdatering ännu

12.3.2-uppdateringen är begränsad till iPhone 8 plus enligt 9to5Mac och Macrumors. Vi andra väntar på 12.4.

Citat:

Today's update is limited to the iPhone 8 Plus and it is not available on other devices.

Ursprungligen av IngoX:

12.3.2-uppdateringen är begränsad till iPhone 8 plus enligt 9to5Mac och Macrumors. Vi andra väntar på 12.4.

Tack och bock! Korrat!

Ja det förklarade ju en del.

Började tro att min Apple Watch känt av min mansförkylning och konstaterat att han snart är död o inte behöver kostas på bandbredden för ny uppdatering.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-06-10 21:17
Ursprungligen av N_Micke:

Ja det förklarade ju en del.

Började tro att min Apple Watch känt av min mansförkylning och konstaterat att han snart är död o inte behöver kostas på bandbredden för ny uppdatering.

Jag lider också av värsta mansförkylningen i mitt mannaminne. Äntligen fått ner febern med kemiska preparat efter en hemsk eftermiddag.

Och ännu mera OT - är det inte dags att du uppdaterar din plats under avataren?
Kungen är död! Länge leve kungen!

Ursprungligen av IngoX:

Jag lider också av värsta mansförkylningen i mitt mannaminne. Äntligen fått ner febern med kemiska preparat efter en hemsk eftermiddag.

Och ännu mera OT - är det inte dags att du uppdaterar din plats under avataren?
Kungen är död! Länge leve kungen!

Det är absolut dags, hade förträngt detta elände.

1
Bevaka tråden