Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta en titt på över 250 ändringar i iOS 13 och iPadOS

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iOS 13 och iPadOS bjöd på en hel del nyheter så som Dark Mode, stöd för extern hårddisk till iPad och mycket mer. Men utöver de stora nyheterna kring iOS och iPadOS så har det gjorts massvis av förbättringar och ändringar i operativsystemen.

Läs hela artikeln här

Ser fram emot uppdateringen på mina Apple prylar. Noterar att 3D Touch fasas ut.
Har dock en känsla att det inte var en så efterfrågad funktion bland flertalet användare.

Ursprungligen av johnh3:

Ser fram emot uppdateringen på mina Apple prylar. Noterar att 3D Touch fasas ut.
Har dock en känsla att det inte var en så efterfrågad funktion bland flertalet användare.

Exakt så, jag ser det lite som högerklicken på en mus och älskar funktionen. Jag kör en XR nu som saknar funktionen och jag saknar det faktiskt riktigt mycket.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2019-06-12 10:17
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Exakt så, jag ser det lite som högerklicken på en mus och älskar funktionen. Jag kör en XR nu som saknar funktionen och jag saknar det faktiskt riktigt mycket.

Marcus, hur ser det ut med stöd för en extern skärm i iPadOS? Alltså inte att ha paddan som externskärm utan att ha en extra skärm till paddan - med extern mus borde det ju vara en fullt fungerande setup… !

1
Bevaka tråden