Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IOS 12.2 avslöjar kommande lurarna Powerbeats Pro

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Dolda animationer och bilder i IOS 12.2 avslöjar ett par sladdlösa Powerbeats Pro. Lurarna kommer i svart eller vitt och verkar lanseras redan nästa månad.

Läs hela artikeln här

När man har MFi-öron kommer jag aldrig mer använda gummi-ploppar som får en att känna som om att man har öroninflammation eller en tuff vinter-influensa...

Dessa ser lovande ut! AirPods funkar bra till vardagsbruk, men till träning är de vädelösa för min del.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-03-27 17:55
Ursprungligen av Mackan1984:

När man har MFi-öron kommer jag aldrig mer använda gummi-ploppar som får en att känna som om att man har öroninflammation eller en tuff vinter-influensa...

Jag har lite samma känsla. Antingen ramlar gummi-plopparna ur eller så känns det som att örat är helt blockerat. Som tur är fungerar AirPods perfekt på mig.

Älskade mina Powerbeats 3 förutom att övre delen av knappsatsen (som satt på sladden mellan snäckorna) lossna och försvann, 2 ggr...
Om dessa nya Pro har 5h speltid (innan det är dags att ladda i fodralet) eller mer, blir de svarta nog ett givet köp för mig, då dessa vita snablar som hänger ner från öronen inte ser så snyggt ut, tycker iaf jag.

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-03-27 21:07

Ser mycket intressant ut! Mina öron är inte skapta för vanliga lurar á la AirPods tyvärr.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-03-28 09:46
Ursprungligen av xms67:

Jag har lite samma känsla. Antingen ramlar gummi-plopparna ur eller så känns det som att örat är helt blockerat. Som tur är fungerar AirPods perfekt på mig.

Samma här, har aldrig kommit överrens med ploppar.
AirPods är de första små-lurarna som jag testat som verkligen sitter bra och vänster inte ramlar ur efter en stund.
Kan känna att höger sitter aningen bättre, men fortfarande har ingen av dem ramlat ur.

Apple-certifierade öron ftw

  • Medlem
  • 2019-03-28 11:31

Hur är ljudet i airpods?

Funkar de till musik, eller är det poddar och telefonsamtal som är den primära funktionen.

Klart ljud med en distinkt, men inte för tung bas är vad jag önskar. ?

Känns som att det är lättare att få till någorlunda i ett par in ear, om det inte passar med stora vid det tillfället..

Har Sonys brusreducerande WH-1000XM3, som jag varmt rekommenderar som over ear.. ???

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-03-28 13:34
Ursprungligen av Jeo:

Hur är ljudet i airpods?

Funkar de till musik, eller är det poddar och telefonsamtal som är den primära funktionen.

Klart ljud med en distinkt, men inte för tung bas är vad jag önskar. ?

Känns som att det är lättare att få till någorlunda i ett par in ear, om det inte passar med stora vid det tillfället..

Har Sonys brusreducerande WH-1000XM3, som jag varmt rekommenderar som over ear.. ???

Jag skulle kalla ljudet helt ok, men styrkan hos airpods ligger i smidigheten.
De låter lite bättre än earpods, men du kan testa dem för att få en uppfattning om hur airpods låter.

Ser ju helt bra ut för träning! Sen om de kan funka som AirPods minus samtal så prima!

Ursprungligen av D_Odell:

Ser ju helt bra ut för träning! Sen om de kan funka som AirPods minus samtal så prima!

Vad menar du med "minus samtal"?

Ursprungligen av CekariYH:

Vad menar du med "minus samtal"?

Förstod det som att dessa inte hade mic för samtal, men om så gött?

Senast redigerat 2019-03-29 16:57
Ursprungligen av D_Odell:

Förstod det som att dessa inte hade mic för samtal, men om så gött?

Ah, skulle ju suga om dom inte har mikrofon(er). Blir ju jädrigt jobbigt annars.

Lurarna finns nu på Apple tillbehörs-sida men listas som "coming soon": https://www.apple.com/se/shop/product/MV702ZM...

Upp till 9h musik och över 24h inkl. fodralet, och naturligtvis funkar dom vid samtal.
Kostar 2790 spänn.

Senast redigerat 2019-04-04 06:56
Ursprungligen av CekariYH:

Lurarna finns nu på Apple tillbehörs-sida men listas som "coming soon": https://www.apple.com/se/shop/product/MV702ZM...

Upp till 9h musik och upp till 24h inkl. fodralet, och naturligtvis funkar dom vid samtal.
Kostar 2790 spänn.

2790kr, Vad hände där?
$249 dollar = 2790kr är ju riktigt förnuftigt och ”Apple-momsen” blev på riktigt för mig när till och med beats slipper den.

Ursprungligen av Mackan1984:

2790kr, Vad hände där?
$249 dollar = 2790kr är ju riktigt förnuftigt och ”Apple-momsen” blev på riktigt för mig när till och med beats slipper den.

Tja, det blev väl en knapp hundring billigare mot morgonens kurs och moms.

Glömde att dom finns i "vitgrå" om man nu kan säga så eller som dom säger, elfenben, svarta, mörkt mossgöna och mörkt marinblå som jag tycker va de snyggaste med 6 eller b i gult (tycker faktiskt b:t ser mer ut som en sexa )

Undrarar om dom finns som provapå på Applebutiken?

Senast redigerat 2019-04-04 06:53
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-04-04 07:44

De ser ut att ha en fysisk knapp. Så de styrs med klick, istället för som Airpods knackning på accelerometer?

Ursprungligen av CekariYH:

Lurarna finns nu på Apple tillbehörs-sida men listas som "coming soon": https://www.apple.com/se/shop/product/MV702ZM...

Upp till 9h musik och över 24h inkl. fodralet, och naturligtvis funkar dom vid samtal.
Kostar 2790 spänn.

Nu blev man ju riktigt sugen. Genialt att de använder Lightning connector dessutom. Är fortfarande inget större fan av öronbyglarna men de kanske bidrar till att lurarna sitter kvar bättre i öronen. En liten detalj som jag märkte var att oavsett vilken färg man väljer, så är laddningsskalet svart vilket är lite synd. Hade gärna sett att man matchade färgen på lurarna och fodralet. Men det är petitesser. Detta är ett givet köp.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-04-04 08:57

Fråga till er som tränar med såna här lurar, framför allt löpning.
När jag sprang med gummi-pluppar störde jag mig på hur man hörde/kände varje steg i örat när det är helt isolerat.
Är det bättre när de är trådlösa?

Ursprungligen av Json_81:

Fråga till er som tränar med såna här lurar, framför allt löpning.
När jag sprang med gummi-pluppar störde jag mig på hur man hörde/kände varje steg i örat när det är helt isolerat.
Är det bättre när de är trådlösa?

Svårt å se att det skulle vara skillnad på trådlöst vs sladd då det är vibrationerna i kroppen som du upplever framhävs i de slutande lurarna. Har kört med Jabra Elite 65t å det var inte speciellt något jag tänkte på som något störande. Personligt låter det som!

Edit: springer 3mil i veckan.

Ursprungligen av Json_81:

Fråga till er som tränar med såna här lurar, framför allt löpning.
När jag sprang med gummi-pluppar störde jag mig på hur man hörde/kände varje steg i örat när det är helt isolerat.
Är det bättre när de är trådlösa?

Jo, det upplever jag också med mina Gear IconX, men man glömmer bort det efter några minuter. Det som kan vara lite läskigt är om någon kommer ikapp en bakifrån och man dunkar på med musik, då hör man ingenting.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-04-04 11:57
Ursprungligen av D_Odell:

Svårt å se att det skulle vara skillnad på trådlöst vs sladd då det är vibrationerna i kroppen som du upplever framhävs i de slutande lurarna. Har kört med Jabra Elite 65t å det var inte speciellt något jag tänkte på som något störande. Personligt låter det som!

Edit: springer 3mil i veckan.

Nej det är väl sant, men tyngden från sladden gör sitt med tänker jag.
Kände av något liknande men inte i samma utsträckning med earpods och liknande, men inte alls med airpodsen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-04-04 16:32
Ursprungligen av CekariYH:

..."vitgrå" om man nu kan säga så...

Mörkvitt

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-04-06 08:58

Motsvarigheten till ljussvart...

1
Bevaka tråden