Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svider/ont efter jag har haft min AW4

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
Jag har aldrig använt klocka tidigare och den 23:de Januari slog jag till och köpte en AW 4, dom första två dagarna ungefär så var det inga problem så vitt jag kan minnas iaf.
Men nu så får jag ont till och från av den, det är en svidande känsla den uppstår på båda handlederna och det svider där sensorn trycks ner i huden. Så vitt jag kan se så har jag inge utslag av den eller röd utom det är mer känslan.
Ända jag kan se är att huden får ett märke av sensorn i den bemärkelsen att man ser vart kanterna från sensorn har tryckts in i huden.
Bandet sitter på sista hålet och jag får in ett finger emellan så den sitter inte för hårt heller.

Tror ni att min klocka är defekt eller är det kanske bara att jag inte är van med klockan som att jag aldrig har burit någon klocka tidigare. Kanske ska ta av den på nätterna och endast köra med den på dagarna under ett tag så att man vänjer sig.
Jag är inte allergisk mot något och inget tyder på att det skulle vara allergi heller som att huden inte blir röd eller något sådant.

Har du spänt fast den för hårt?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Har du spänt fast den för hårt?

Nej, de tror jag inte. Får ett nytt större armband på måndag så får testa då igen isf.

Flyttade ner den lite nu och då känns det bättre.

1
Bevaka tråden