Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Watch Series 4 som fastnar i spontan omstart

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min Apple Watch Series 4 (AW 4) uppvisade ett märkligt felbeteende. Det började med 2-3 stycken spontana omstarter med några minuters mellanrum. Därefter fastnade klockan i omstarten med det vita äpplet.

Enligt Apples support finns tre lösningar:

1. Forcerad omstart genom att trycka in Kronan och Sidoknappen samtidigt.

2. Fullständig återställning genom att trycka in Sidoknappen och därefter återställa till säkerhetskopia.

3. Fullständig återställning genom att trycka in Sidoknappen och därefter ställa in som ny klocka.

Jag har testat alternativ 1 och 2 och det har inte fungerat. Nu återstår att testa alternativ 3 och funkar inte det så blir det att skicka in klockan till Apple. Och det vill jag verkligen inte! Jag har blivit smått beroende av den här magnifika lilla grejen.

Senast redigerat 2018-12-31 11:38

Och du undrar om detta forum har några bra förslag? Det enda tipset jag har att komma med är att uppdatera watchOS om möjligt, annars är det dessvärre service som gäller.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Och du undrar om detta forum har några bra förslag? Det enda tipset jag har att komma med är att uppdatera watchOS om möjligt, annars är det dessvärre service som gäller.

Nej, det var inte tanken. Jag tänkte mer delge mina erfarenheter och eventuellt hjälper det andra med samma bekymmer.

Jag är klar med supporten nu och jag kommer behöva skicka tillbaka klockan till Apple. Inget av de tre åtgärderna fixade problemet.

Skit också. Jag förstår dig. Jag råkade ur för en misslyckad uppdatering en gång som krävde inskickning. Tur att jag hade en reservklocka

1
Bevaka tråden