Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder på iPhone XS med skal

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2018-09-26 09:59

Tja,

Köper en Xs imorgon men vill se hur de olika färgerna på telefonerna passar mot de olika färgerna på Apples egna skal. I Apple Store på webben och i appen visas bara svarta telefoner för mig och jag är för första gången inne på att köpa en telefon som inte är svart*.

Jag har för mig att Apple tidigare har haft någon slags galleri där man kan ändra vilken telefon som visas men hittar inte detta nu. Någon som vet om det finns kvar eller har någon bra resurs där man kan se liknande? Letar specifikt över hur Xs i guld passar med de olika färgerna på läderskalen.

* (Har alltid valt svart iPhone förut för att få svart framsida)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-09-26 11:25
Ursprungligen av jonasn:

Tja,

Köper en Xs imorgon men vill se hur de olika färgerna på telefonerna passar mot de olika färgerna på Apples egna skal. I Apple Store på webben och i appen visas bara svarta telefoner för mig och jag är för första gången inne på att köpa en telefon som inte är svart*.

Jag har för mig att Apple tidigare har haft någon slags galleri där man kan ändra vilken telefon som visas men hittar inte detta nu. Någon som vet om det finns kvar eller har någon bra resurs där man kan se liknande? Letar specifikt över hur Xs i guld passar med de olika färgerna på läderskalen.

* (Har alltid valt svart iPhone förut för att få svart framsida)

När jag kollar i Apple Store så är det bilder på alla tre färger. Dock ser man knappt skillnaden om man inte kollar på den öppna kanten längst ner eller randen runt kameran på baksidan.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2018-09-26 17:11
Ursprungligen av landinj:

När jag kollar i Apple Store så är det bilder på alla tre färger. Dock ser man knappt skillnaden om man inte kollar på den öppna kanten längst ner eller randen runt kameran på baksidan.

Du har rätt. Jag kollade inte tillräckligt noga. Tack!

1
Bevaka tråden