Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan du detta om Apples event – vinster från Apple Park i potten

Tråden skapades och har fått 29 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples september-event har kommit och gått, men minns du allt som hände på scenen, och 99:s täckning? Det här klarar bara 99:s mest trogna besökare, och den här gången finns också finfina priser i potten om du får tio rätt.

Läs hela artikeln här

10/10 korrekta svar. Får man bara hoppas att man vinner.

Ursprungligen av TheiPad:

10/10 korrekta svar. Får man bara hoppas att man vinner.

Jag fick också 10/10!

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2018-09-20 18:23

Vinner man något om man läste tävlingsvilkoren ordentligt?
Står fortfarande 99mac

Citat:

§ 1.4 99macs medarbetare samt arrangör(er) får inte ställa upp i tävlingar.

/Vän av ordning

Ursprungligen av Måns97:

Vinner man något om man läste tävlingsvilkoren ordentligt?
Står fortfarande 99mac
/Vän av ordning

Trodde jag korrigerat alla - bra fångat! Du får en 99-tshirt! PM:a storlek och adress bara!

@amandareventlid du är utom tävlan!

Två fel från början, struntar i det

  • Medlem
  • 2018-09-20 19:35
Ursprungligen av Redaktionen:

Apples september-event har kommit och gått, men minns du allt som hände på scenen, och 99:s täckning? Det här klarar bara 99:s mest trogna besökare, och den här gången finns också finfina priser i potten om du får tio rätt.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Mymac4ever:

Två fel från början, struntar i det

Hehe, samma här!

Jag har dock andra problem. Jag ser inte tävlingen alls!

7/10 var med för att skicka ett rim ?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-09-20 19:58

7 of 9 eller var det 10?

9/10 Korrekta svar!
Bravo, du tillhör det absoluta toppskiktet och satt förmodligen klistrad framför 99:s livesändning och Apples event. Du hör hemma i publiken i Steve Jobs Theater, eller rentav som gäst på scenen!

Du har chans att vinna en fin vinst! Nä.

5/10. Vad är en Macook Pro? ?

Ursprungligen av Zeugma:

5/10. Vad är en Macook? ?

Trodde alla visste det, en riskokare såklart.

Ursprungligen av Zeugma:

5/10. Vad är en Macook Pro? ?

Ursprungligen av jakobnilsson:

@amandareventlid du är utom tävlan!

Hehehe!

Ursprungligen av keptang:

9/10 Korrekta svar!
Bravo, du tillhör det absoluta toppskiktet och satt förmodligen klistrad framför 99:s livesändning och Apples event. Du hör hemma i publiken i Steve Jobs Theater, eller rentav som gäst på scenen!

Du har chans att vinna en fin vinst! Nä.

Tyvärr, men vi kanske har lite goodies till dig ändå ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-09-21 09:36
Ursprungligen av Ida Blix:

Tyvärr, men vi kanske har lite goodies till dig ändå ?

En t-shirt förtjänar keptang i någon lämplig storlek eller kanske en snitsig keps som skydd för solen och annat

Ursprungligen av cubeis:

En t-shirt förtjänar keptang i någon lämplig storlek eller kanske en snitsig keps som skydd för solen och annat

Jag är helt enig. Vi försöker ta hand om @keptang, men än så länge under alla år vi jobbat tillsammans har vi bara skickat paket ibland, inte träffats på riktigt en enda gång. Det är mitt #workgoal att bjuda på något att dricka vid tillfälle

Ursprungligen av Andorr:

Trodde alla visste det, en riskokare såklart.

Klart jag hade en sån med mig!

Ursprungligen av Ida Blix:

Jag är helt enig. Vi försöker ta hand om @keptang, men än så länge under alla år vi jobbat tillsammans har vi bara skickat paket ibland, inte träffats på riktigt en enda gång. Det är mitt #workgoal att bjuda på något att dricka vid tillfälle

Det får vi lösa.

Väldigt missvisande titel på tävlingen. Dom flesta frågor handlade ju om 99:s bevakning av eventet, inte om själv eventet.

Ursprungligen av egonprint:

Väldigt missvisande titel på tävlingen. Dom flesta frågor handlade ju om 99:s bevakning av eventet, inte om själv eventet.

Ja, det framkommer väl väldigt tydligt i ingressen?

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2018-09-27 07:32

Ja inte var det jag som vann....hade max två rätt ? Grattis till Pulver iaf!

Ursprungligen av Jedih:

Ja inte var det jag som vann....hade max två rätt ? Grattis till Pulver iaf!

Tack, tack!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-10-07 18:39

Vem vann här egentligen? Hade varit kul att få veta och denne person hade skrivit för kul

Ursprungligen av zinned:

Vem vann här egentligen? Hade varit kul att få veta och denne person hade skrivit för kul

Här är vinnaren:
https://www.99.se/artikel/11934-vart-apple-pa...

Ursprungligen av zinned:

Vem vann här egentligen? Hade varit kul att få veta och denne person hade skrivit för kul

Men förlåt! Har ju helt glömt att länka den artikeln här i tråden. Brukar vi ju göra. Tack @jakobnilsson.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-10-08 09:26
Ursprungligen av jakobnilsson:

Strålande Bra svar där av @Pulver och @iMj

Ida fick med sig lite mer godis från Apple Park, som vi spar till framtida tävlingar! Det blir fler chanser alltså.

Ursprungligen av jakobnilsson:

Ida fick med sig lite mer godis från Apple Park, som vi spar till framtida tävlingar! Det blir fler chanser alltså.

Det här är helt sant -> jag checkade in en onödigt stor väska som var i stort sett tom enbart för att shoppa åt vårt tävlingslager.

1
Bevaka tråden